God afton!
Aleta, den där lånehästen verkar inte alls skoj... Hon behöver verkligen uppfostras, men är det ditt jobb? Förstår dock att det kliar i fingrarana, det är ju du som tvingas handskas med henne varje dag.
Hos pappsen var det bra igår. Smörgåstårtan var mer än lovligt god. Sen var jag bjuden på tjejfest med mina ryska väninnor, men mina småtjejer var mammasjuka och ville se Så ska det låta med mig, mysa, äta popcorn osv, så när de väl somnade hade jag ingen lust att åka iväg nånstans. Dessutom hade vi ett rejält åskväder här vid det laget så jag höll mig inomhus.
Idag har vi haft vansinnigt varm och soligt. Vi har varit och shoppas och slösat pengar som vi egentligen inte har... T fick ett vind/träningsset, dvs jacka o byxor som hon behöver till gympan på skolan, cykelturer osv. K fick en softshell jacka som hon också behövde. Detta var en vårpresent från mormor o morfar.
Sen köpte jag mig ett joggingset, dvs tights o jacka till att jogga i. Det var på rea i o fs. 550 kr Men då propsade maken på att jag skulle skaffa mig hyfsade löparskor också... 890 kr till... SEN så hittade maken en vindjacka (Craft) och ett par vindbyxor/fiskar/friluftsbyxor som han ALLLTID velat ha... Haglöfs... Do I have to say any more????
SVINDYRT!!!!
Sen blev vi bjudna på grillkväll hos goa vänner. Supergott o mysigt. Promenerade hem. Slank förbi till grannarna. Maken blev kvar. Gubbarna hamnade i bastun. Vedeldat timmerbastu. Ja, jag väntar inte hem honom de närmaste timmarna