I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Kram, Fru Bygg. Skönt att du är piggare idag. Ha det så fint hos föräldrarna.
Kram, Fru Bygg. Skönt att du är piggare idag. Ha det så fint hos föräldrarna.
Visst skulle det vara himla typiskt med ännu fler graviditetsbesked? Men Ninnis, du har slagit in på en väg som är riktigt bra och det är starkt av dig att ha kommit dithän. *peppar Ninnis att fortsätta med det positiva tänkandet*
Jag tycker också att det är en bra idé att skylla på veckopendlandet.
*peppar vidare*
Blommis, hur har det gått för dig? *kramar*
Nästa steg, alltså. Hur känns det nu?
Fru E: 14 ägg, det är rätt bra, eller?
Hoppas också på många romantiska möten ikväll.
*kramar om*
Vi kom oss aldrig iväg, faktiskt. Precis innan jag vaknade stod jag fortfarande iförd något halvdant som jag inte alls ville ha på mig medan jag försökte pussla ihop din telefon.
Fast jag tror att vi hade kul innan vi började göra oss klara för utgång.
Det var en trevligare dröm än den natten mot måndag: då var jag krigsfånge hos "judejägaren" i filmen Inglorious basterds, om någon har sett den...
Förmodligen kommer berg-och-dalbanan innehålla ganska stora nivåskillnader. Men känslan att det går framåt kan lösa ganska många knutar av frustration, tänker jag.
För tillfället i alla fall.
Skönt att höra att det känns bra.
Själv kan jag omöjligt förutse hur det kommer att kännas framöver när det är dags för BIM/BOM-funderingar igen, men tänker passa på att njuta av att må bra just i detta nu.
Postade för snabbt.
Tänkte skriva något om att det kanske är något åt det hållet du upplever?
Fint, passande namn.
Fin bild.
Intressant att ta del av dina tankar.
*kram*
Fru sy skrev 2010-03-10 18:17:48 följande:
Villemoa: skönt att den här dagen varit bättre. Hoppas det ordnar upp sig med allt som känns jobbigt. Tänker på dig.