I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Hej på er alla!
Nu sitter jag faktiskt i soffan med lap-topen... och SKA försöka hinna läsa ikapp!
Vi har varit ute på skotertur hela familjen idag, i strålande sol! Så skönt, utom närj ag skulle kissa... sa-an vad det var krångligt med skoterbyxor och stor mage, och tillslut gjorde det ont för magen klämdes så,.. tror jag tar med mig toa-stol nästa gång...
om jag får igen jackan nån fler gång
Ungarna har åkt bob upp och nedför ett fjäll halva dagen (tack och lov för maken som drog upp dem bakom skotern) medans jag låg på ett renskinn och läste Fjällbruttanporr Dvs nya växtkatalogen från Horto-green
Var skönt att se den tjuriga tolvåringen leka i snön med sina systrar... eftersom hon "måste" (enligt henne själv) hjälpa lilla vild att åka bob så "offrade" hon sig och åkte i massor Mellandotra såg ut som en svart boll som hängde efter pulkan hem, hon tolkade på boben i 7 km... och skrattade så hon skrek när leden guppade...
Ikväll blir det antingen film eller melodifestival, är bara brudar hemma ikväll för maken jobbar.
Stor kram till Ingis och Daa.. har bara bladat igenom sista sidan, tror ni behöver en kram!
Och kramar till er alla andra med!!