I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Hvidis: Hur är det med idg och lilla E??
Hvidis: Hur är det med idg och lilla E??
Jag stickade faktiskt, det gjorde de flesta, bara ngn som sydde.
Roligt att du är igång och broderar, lika bra att börja i tid. Vi hade oxå en sådan adventskalender hemma som mamma hade broderat, har med tänkt att jag skall göra någon sådan variant sen när det blir aktuellt.
Fru Bygg skrev 2010-03-03 08:52:57 följande:
grattis villemoa!!! åhhh vad härligt!!
Nyss hemkommen från föreläsningen jag varit på ikväll. Nu när jag läst vad som hänt idag borde jag ta och äta lite ochsen umgås med mannen. Stora kramar till er alla. Och igen ett jättegrattis till Villemoa, självklart hoppas även jag på att det smittar
Vi har fortfarande inte hört något. Vi ringde i fredags men då hade de inte fått något svar... så vi får vänta lite till.
Idag har jag fått en egen bärbar dator på jobbet, kanon!! Så nu kanske även jag kan smygskriva lite här då och då
*Kramar blomman hårt och länge*
Blir en kram till dig oxå fru E...
Fru E skrev 2010-03-08 13:45:05 följande:
Tänkte att jag oxå skulle ge min kropp en omgång med rakhyveln ikväll, även det för doktorns skull
Fru E skrev 2010-03-08 14:16:58 följande:
Vi har fått svar från veterinären ikväll.... och det var BRA. Alltså inget elakartat. Så härligt, blir att fira här ikväll med god mat och ett glas rödvin tror jag.
Imon skall jag ju till gyn igen, och av någon anledning ser jag fram emot det med lite spänning. fattar inte varför för jag får säkert bara samma piller igen...