Tärna? vem? eller ingen?
Jag vet inte vem jag ska ha.
Hur många är det som inte har tärnor?
Hur vanligt är det att man inte har det?
Jag vet inte vem jag ska ha.
Hur många är det som inte har tärnor?
Hur vanligt är det att man inte har det?
Ja jag är i dilemma.
Min syster är i min ålder men allt handla om henne hela tiden och hon är aldrig glad för min skull. Så är hon så avundsjuk så hon blir elak, men jag vet att hon inte fattar själv hur illa hon beter sig.
Hon kommer blir ledsen om jag inte väljer henne.
Hon ska vara snyggare än bruden.
Sen min gubbes syster som vill jätte gärna vara det, men vi är inte bästis, men det känns som jag kan lita på henne.
Antingen ska vi ha båda eller ingen.
Min m2b är rädd att min syster ska göra mig ledsen på bröllopsdagen. Med sina elaka komentarer.
Vi har funderat att utse de vi tänkt som bestman och tärna till toastar ist.
För de behövs på bröllopet. Lite nervös är jag eftersom de inte ens vet vad en toastare gör.
En fråga till om man inte har någon tärna eller några så har man väl ingen som hänger ihop med en hela dagen. smikningen håret och sånt. eller kan toastarna göra det? Vi vill inte vara helt själva.
De vill min mamma med. Men jag har en 1,5 årig son som hon kanske måste kolla till. Se till att han är klädd rätt m.m.
annaochmias jag väljer mellan att ha henne och gubbens syster eller ingen. Det kommer blir ett helvete om jag inte väljer henne.
Jag är rädd för min egen syster haha Men hon är så jobbig när hon börjar. Vill inte starta ett världskrig.
skrev 2010-02-19 22:13:07 följande: