Inlägg från: Sebastiána |Visa alla inlägg
  • Sebastiána

Festprogram

Martinaa skrev 2010-03-15 21:16:16 följande:
    ***************** DAGENS TIPS!!! *******************Fick just ett fantastiskt länktips från en annan tråd här, till alla er som sitter och kämpar med pyssel och korsord till festprogrammen! puzzlemaker.discoveryeducation.com/Sajten skapar korsord åt dig, du behöver bara fylla i de ord du vill ha osv. Tex så blir ju sökord (Word Search) rena barnleken att fixa! Jag har redan gjort ett eget sökord till mitt festhäfte, men om nån vill ha ett sånt kan ni får "mina" ord jag använt i mitt, och göra ett nytt på den här sajten! Bara klistra in orden så skapar de själva sökordet. BestmanBlommorBordsdamBrudBrudgumBrudklänningBrudnäbbBrudtärnaBubbelbadChampagneDansFestFotografFriatFruGlädjeHotellKronaKyrkaKyssarKärKärlekLekarLivebandLyckaLöfteMarskalkMiddagMorgongåvaPresenterPrästRiskastningSkålSmekmånadSolosångTackkortTalareTiaraTårtaUnderhållningValsVigselring
    Ska man bara klistra in både rutan med bokstäver och listan på ord eller skriver man bara att "i rutan ovan finns 20 ord, kan du hitta dem?"?
Svar på tråden Festprogram