Angående löften i Thailand som jag sktev om.
Såhär ligger de till:
Vi sa redan från början när vi kommit en bit in i bröllopsplanerandet att på vår 5:e bröllopsdag skulle vi avlägga
våra egenskrivna löften till varandra. Och vi kände båda två att Thailand är vårt land och paradis så vi ville göra det där.
Vi ville inte avge dem framför alla som var med under vigseln,utan mer privat.
Så nu är planeringen i full gång att ta reda på priser och spana in andra som gjort detsamma och få tips och råd.
Vi funderar lite på vilka vi vill ha med, och vi har tänkt att våra föräldrar ska med iaf om de vill.
Men har även kommit in på banan att vi vill ha med den ena bestmanen och fotografen (de är bröder och väldigt nära oss) och jag skulle vilja ha med mina systrar med familjer (två av mina tärnor) Jag är helsäker på att jag skulle vilja ha med alla dem,medans mannen säger detsamma men tvekar eftersom de är så pass lång tid kvar.
Där är vi väldigt olika och jag har tro de eller ej redan fixat ihop en liten inbjudan till detta. Satt och hade de tråkigt en kväll så satte mig och lekte lite och fick då till en bra som jag är jättenöjd med.
Jag skulle gärna vilja skicka ut dem redan nu eller i sommar iaf. Och det så att de kan spara och börja planera lite.
Ja menar de kostar endå endel att åka ner till Thailand och eftersom vi isf kommer vara så många,så vill jag vara ute i god tid.
Vad tycker ni!? Är de alldeles för tidigt att skicka ut dem nu i sommar?