• fryser

brasiliansk vaxning

går hos en i gbg o där använder hon inga remsor.. har själv provat att göra så gotta jag kan med remsor men inte alls lika bra o det har tagit längre tid för hårstråna att växa ut med hennes "kakvax".
    tyvär verkar det som att dte är mycket dyrare i gbg då det inte finns så många salonger som gör det. jag betalar 590.

• fryser

rufsas.. ja det var ju mycket billigare.. är det i gbg eller i närheten? använder hon "kakvax"? då tar jag gärna kontaktuppgifter

• fryser

jag håller med LORRAN... såå underbart att inet vara stubbig, inte behöva raka sig ofta o jag hade problem med utslag när jag rakade mig så vax är myyyycket bättre
    lycka till

• fryser

självklart gör det ont men det är värt smärtan har använt laser i ansiktet men är inte helt klar , har några behandlingar kvar innan det är hårfritt i ansiktet.. ska absolut forsätta med laser i armhålan o bikinilinjen.. ska oxå vaxa allt man kommer åt innan bröllopet..

• fryser

jag såg ut som skäggiga damen fast i polisongväg o hår under hakan efter dotterns födelse.. går på spektrakliniken o är såå nöjd, de verkar proffsiga o är jätte noga med att du får rätt behandling mm....har kollat lite priser o de verkar ha billiga priser o ju fler behandlingar ju bättre rabbat just nu får jag inet göra nån behandling då jag äter tetrysal(acne medicin)då jag fick hormonrubbningar ca 6 mån efter förlossning..jag hoppas att jag hinner göra en behandling innan bröllopet bara

• fryser

ja det tror jag..blev osäker.. jag betalade inget när jag var där första gången o vi gick igenom vad som behövdes o hur mycket.jo men det är gratis..hm..

Rufsas skrev 2010-04-15 20:08:57 följande:
    Åh, ska kolla spektrakliniken. Gör dem gratis konsultation första gången?
  • fryser

jag brukar ta dte med 4 till 5 v mellan. så att man inte får vända för att det är för korta strån.  det är nog olika med hur pass fort o grov behåring man har kanske.

• fryser

rufsas har du kolat med spektra? ska dit 1 juni så om du vill kan jag fråga de om du har några frågor

jag var på brasiliansk på cosmetics and beautie i fredags o hon är jätte duktig. tar bort det man vill. får en att inte känna sig så obekväm o tar även därbak, dock 100 kr dyrare tror jag andra ställen. ska testa det andra stället som har nämnts här om 5 v får se hur det går. om jag inte blir nöjd så kommer kjag att stanna kvar på C and B o betala 100 kr mer för att det är värt att man känner sig bekväm när dte är en sån personlig del man vaxar..

Svar på tråden brasiliansk vaxning