• cat666

Hjälp En bröllops fråga!!!

hur skulle ni göra/skriva när ni ska bjuda in alla släktingar till erat bröllop och vill säga på nått fint sätt att dom inte får någon mat utan bara vara mä under cermonin...av dom själet att man inte har råd att bjuda alla förutom brudgummens släkt....känner mig jätte dum men vi har inte råd vill ju bara gifta oss och äta mä dom närmaste som man träffar typ jämt....min släkt borde väl vara glada att få se mig gifta mig lr?? behöver råd

• Svar på tråden Hjälp En bröllops fråga!!!
  • cat666

vill ju bjuda alla på mat men har verkligen inte råd mä det ....sen så har jag inte en jätte bra relation till min mamma och pappa släkten...vill bara om dom vill så klart att dom ska vara där och se mig men att dom sen får åka hem efter cermonin....men känns skit och göra så...kanske inte borde bjuda nån från min släkt alls...men det känns fel det oxå...vet verkligen ut lr in just nu

• cat666

får helt enkelt förklara läget för dom...att jag vill jätte gärna att dom är mä i kyrkan och ser sin dotter/barnbarn gifta sig men att vi sen ska åka iväg och bo på hotell och därför blir det ingen fest efter......visst vet ju att vi kommer äta nått mä sambons släkt först innan vi åker men så kommer det nog att få bli....och till er allt som tycke ja är dum i huvudet så har nämligen inte jag/alla så jävla givmilda föräldrar som hjälper/ställer upp till sånt här mä bröllop för sin dotter ska jag säga...

Svar på tråden Hjälp En bröllops fråga!!!