Inlägg från: Idhrenniel |Visa alla inlägg
  • Idhrenniel

Min tärna bryr sig inte...

Jag tycker också att du ska ringa henne och försöka förklara hur det känns. Är det så att hon skärper sig och ber om ursäkt (kanske hon bara har mycket som händer i hennes liv just nu), är det helt omöjligt att du har två tärnor?? Då behöver du ju inte dra tillbaka din tärn-förfrågan till din kompis, med stor risk till sårade känslor, och du får också en tärna, svägerskan, som du vet att du kan lita på??

• Idhrenniel
    lisaodaniel skrev 2010-03-01 19:05:19 följande:
    Jag får så många bra råd och tips av er!Tack!Jag ska ta och ringa upp min tärna och höra om hon vill komma hit någon gång. Har man påsklov när man studerar på universitet?Vad gäller antalet tärnor så har jag i dagsläget två och min svägerska skulle bli en tredje (den första är min syster), eftersom vi har valt att ha ett väldigt privat och litet bröllop (12 personer på vigseln) känns det konstigt att ha så många tärnor.Men som "fryser" skriver så kanske man kan be svägerskan och ha henne och så får man se hur gärna min frånvarande tärna vill vara tärna när det närmar sig!
    Tre tärnor är väl ingenting! Jag ska ha FEM! ;) Haha, nämen gör det som känns bäst för er såklart.
Svar på tråden Min tärna bryr sig inte...