• Dolly84

Hur gamla är ni när ni gifter er?

Är nyfiken på i vilken ålder de flesta här gifter sig!
    Jag gifter mig ca en månad innan jag blir 26 iaf...

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er?
  • ung1brud

Vi kommer att vara 18 och 20 :) Framtiden är i våra händer och jag längtar :)

• hernameispekka

Ingen fara :P Förstår din reaktion och har hört den förr :P Men man är ju sjukt olika så för vissa passar 30 och vissa 19 :) Hihi! Bara man gör det av rätt anledning :)

TheD skrev 2010-03-08 00:01:28 följande:
    19? Åh jag hoppas att ni gör rätt, inget ont menat. Gid vad bitchigt det lät!!! Inte alls menat så. Hoppas ni förstår. All lycka till! Inte ofta någon är under 20 och gifter sig.
  • danicalifornia

jag kommer vara 30 och min BM är då 34 men fyller 35 några dar efter bröllopet! vi gifter oss i juli nästa sommar!

• buskan

jag kommer vara 25 o min bm 30. vi har varit tillsammans i drygt 4 år och har en dotter på 1 år.

• 100703 M och B

Jag fyller 33 två månader innan bröllopet och min blivande fyller 35 två månader efter. :)

Vi har varit tillsammans i 3,5 år när vi gifter oss och bott ihop nästan lika länge.

• soa

Vi gifter oss i sommar och då är jag 33 och han 36. Vi har varit tillsammans i 11 år och har två barn på 2½ och 5 år. Vi tyckte att det var dags nu....

• nollåtta

Jag kommer vara 27 år och han 25 år. Vi har varit tillsammans i tre år och har en dotter på 2 år tillsammans.

• lindab87

Vi va båda 22 när vi gifte oss förra sommaren har nu varit gifta i 8 månader och det är heelt underbart ! :)

• charmed84

Jag är 25 år och min blivande man är 28 år. Varit ihop i 9 år och har två barn tillsammans som är 4år och 1 år. Ska bli skönt att äntligen få säga min MAN istället för sambo.

• Liina86

Jag kommer att vara 24, nästan 25 och min sambo 27

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er?