Hur gamla är ni när ni gifter er?
Är nyfiken på i vilken ålder de flesta här gifter sig!
Jag gifter mig ca en månad innan jag blir 26 iaf...
Är nyfiken på i vilken ålder de flesta här gifter sig!
Jag gifter mig ca en månad innan jag blir 26 iaf...
Vi kommer att vara 18 och 20 :) Framtiden är i våra händer och jag längtar :)
Ingen fara :P Förstår din reaktion och har hört den förr :P Men man är ju sjukt olika så för vissa passar 30 och vissa 19 :) Hihi! Bara man gör det av rätt anledning :)
jag kommer vara 30 och min BM är då 34 men fyller 35 några dar efter bröllopet! vi gifter oss i juli nästa sommar!
jag kommer vara 25 o min bm 30. vi har varit tillsammans i drygt 4 år och har en dotter på 1 år.
Jag fyller 33 två månader innan bröllopet och min blivande fyller 35 två månader efter. :)
Vi har varit tillsammans i 3,5 år när vi gifter oss och bott ihop nästan lika länge.
Vi gifter oss i sommar och då är jag 33 och han 36. Vi har varit tillsammans i 11 år och har två barn på 2½ och 5 år. Vi tyckte att det var dags nu....
Jag kommer vara 27 år och han 25 år. Vi har varit tillsammans i tre år och har en dotter på 2 år tillsammans.
Vi va båda 22 när vi gifte oss förra sommaren har nu varit gifta i 8 månader och det är heelt underbart ! :)
Jag är 25 år och min blivande man är 28 år. Varit ihop i 9 år och har två barn tillsammans som är 4år och 1 år. Ska bli skönt att äntligen få säga min MAN istället för sambo.
Jag kommer att vara 24, nästan 25 och min sambo 27