• Dolly84

Hur gamla är ni när ni gifter er?

Är nyfiken på i vilken ålder de flesta här gifter sig!
    Jag gifter mig ca en månad innan jag blir 26 iaf...

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er?
  • Eftertioår

Jösses vad unga ni är !!! Eller ja, ni är iochförsig bara något något yngre än oss, som båda är 37 när vi gifter oss

• David i sthlm

Vi kommer båda vara 33 när vi gifter oss...

• stiina

Jag är 26 och han 29. Jag känner mig fortfarande väldigt ung men sambon påpekar att jag inte är det längre:) Efter tio år tillsammans kännde vi båda att det var dags att gifta oss!

• PannePann

Jag kommer vara 24 och min älskade fästman kommer vara 27

• Tryske

Vi är lite sega i startgroparna, så han fyller 50 veckan efter bröllopet och jag har fyllt 46 i år. Det är första gången för båda två, bröllop alltså, å andra sidan har vi varit tillsammans i 23,5 år när vi gifter oss.
    Vi förlovade oss förra året i oktober, så vi var inte så snabba med det heller...
    Vi har ett gemensamt barn på snart 8 (så ni ser att trenden håller i sig även där, med segheten menar jag) och han har en son på 26 (vilket är en underbar ålder på en barnvakt!).
    Det låter som om vi var sniglar i allt vi gör, men problemet är nog tvärtom, vi har aldrig haft tid över förräns nu...
    Lite trist att bli en skrynklig brud på bröllopskorten, men å andra sidan trodde jag inte att jag skulle bli brud alls...
    ...och det finns ju Photoshop för all del!

• Racolina

Jag kommer att vara 26 (fyller 27 i november) Han kommer att vara 27.

• Fårävvör

Jag kommer vara 25 och han 33. Längtar!!

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er?