Hur gamla är ni när ni gifter er?
Är nyfiken på i vilken ålder de flesta här gifter sig!
Jag gifter mig ca en månad innan jag blir 26 iaf...
Är nyfiken på i vilken ålder de flesta här gifter sig!
Jag gifter mig ca en månad innan jag blir 26 iaf...
Vi kommer båda vara 25
Jösses vad unga ni är !!! Eller ja, ni är iochförsig bara något något yngre än oss, som båda är 37 när vi gifter oss
jag 29 han 32
Vi kommer båda vara 33 när vi gifter oss...
Jag är 26 och han 29. Jag känner mig fortfarande väldigt ung men sambon påpekar att jag inte är det längre:) Efter tio år tillsammans kännde vi båda att det var dags att gifta oss!
Jag kommer vara 24 och min älskade fästman kommer vara 27
Båda 29
Vi är lite sega i startgroparna, så han fyller 50 veckan efter bröllopet och jag har fyllt 46 i år. Det är första gången för båda två, bröllop alltså, å andra sidan har vi varit tillsammans i 23,5 år när vi gifter oss.
Vi förlovade oss förra året i oktober, så vi var inte så snabba med det heller...
Vi har ett gemensamt barn på snart 8 (så ni ser att trenden håller i sig även där, med segheten menar jag) och han har en son på 26 (vilket är en underbar ålder på en barnvakt!).
Det låter som om vi var sniglar i allt vi gör, men problemet är nog tvärtom, vi har aldrig haft tid över förräns nu...
Lite trist att bli en skrynklig brud på bröllopskorten, men å andra sidan trodde jag inte att jag skulle bli brud alls...
...och det finns ju Photoshop för all del!
Jag kommer att vara 26 (fyller 27 i november) Han kommer att vara 27.
Jag kommer vara 25 och han 33. Längtar!!