MAJ 2010 del 5
Är det bara jag som tycker att Maj börjar komma väldigt nära?!? =)
Är det bara jag som tycker att Maj börjar komma väldigt nära?!? =)
Cia: Vilken stad bor du i?
På lördag ska jag provsminkas! Jättespännande!
Hur tänker ni tjejer kring solning? solarium? när börja? brun utan sol?
Blå-blek?
Jag var 19 år och efter en tjejmiddag bestämde vi oss för att gå ut på nattklubb. En kompis hade precis blivit dumpad så vi var alla på ett lite "killar är svin" humör.
Mogen som man var hamnade jag om min bästa vän på en högtalare och startade en dissningstävling vilken gick ut på att vi på tio minuter skulle locka så många killar som möjligt till oss och sen dissa dem. (jag vet, jag skäms idag...)
Plötsligt ser jag en kille närma sig för att dansa med mig.
Jag vänder mig till min vän och säger:
"Där är han!"
Jag hoppade ner från högtalaren och såg mig aldrig om. Från den natten var vi ett par och nu, åtta år senare, gifter vi oss.
Vet än idag inte varför jag sa så till min vän, men ibland vet man bara undermedvetet att man hittat sin soalmate.... =)
Annil: Välkommen!
Hej tjejer!
Idag var vi på förberedande vigselgudstjänst när församlingen bjöd på fika och spelade in- och utgångsmarscher, psalmer och solostycken för alla brudpar som ska gifta sig där i år.
Var väldigt trevligt och man känner verkligen att det närmar sig!
Kändes dock väldigt overkligt att vi ska stå där framme om två månader och inte sitta i bänkarna... =)
Mitt festprogram är klart! Check!
Fasen vad skönt att ha det avklarat...
Idag är det min födelsedag och två månader kvar till bröllop! =)
Jisses!
Shit shit shit vad tiden går fort nu! Om en vecka går vår OSA-tid ut och sen kommer påskledigheten när vi ska skriva ut alla våra festprogram tänkte jag... Ska bli skönt att få det gjort..
Sen är det snart dags!
Var annan dag längtar jag ihjäl mig och vara annan dag känner jag mig sjukt nervös..
Det senaste jag funderar över är om jag vågar läsa en jättefin dikt jag hittat i kyrkan. Eller om jag ska be en av töserna läsa den... Vad tycker ni? Jag hatar att höra min egen röst, men dikten heter ju "får JAG gömma några drömmar hos dig"....
svårt det där.. (kanske ska tvinga sambon att läsa den...)
Hej
Får väl också lägga in status på vår budget..
Vi hade en budget på 60 000, men just nu verkar vi landa
på 45 000. Ett husköp mitt i planeringen gjorde att vi drog in på lite småtrådar som inte påverkar våra gäster.
Än så länge känns det bra!
CiaLovesAndreas: Förstår att du är hustokig, men de inte upp om det inte blir ert denna gången.
Vi letade i 1,5 år
Gick på hudratalet visningar
Blev kär i ett hus men fick släppa det
Budade på 3 hus - förlorade varje gång
Till slut ringde mäklaren och berättade att säljaren hellre ville sälja till oss än til lde som vann budgivningen den tredje gången.
Så äntligen! 1 månad efter bröllopet flyttar vi in i vårt eget hus!
Så fortsätt kämpa om ni inte lyckas första gången, ibland tar det tid! =)