patrikoannika skrev 2010-03-07 16:40:39 följande:
I dag har blivande mannen pysslat. Jag har INTE tålamod med sånt, så det får han göra. Placeringskort och framsida till festhäfte har han gjort. Kika in i galleriet om ni vill.
Haha, oj, jag är imponerad! Snyggt blev det ju också!
Min kille fick testa att klippa ut ett hjärtpar som är på framsidan av våra inbjudningskort. Nog att han gjorde det noggrant och bra, men ett var bra för honom, sen hade han tröttnat och återvände till sitt dataspel, haha. Här är det jag som pysslar! Just nu har jag börjat vika lite askar som vi ska ha på tallrikarna och lägga favours i (en chokladbit eller två). Hittade mall och sånt här
www.brudobrollop.se/manadsarkiv/gor_sjalv/jan_03/jan_03.html
Jag är så glad för igår fick jag ett sms av min "mellanbrorsa" (har tre stycken) där han skrev att hans fyraårige son gått med på att vara brudnäbb tillsammans med min andra brorsdotter. Han är väldigt blyg av sig och har totalvägrat när vi frågat innan, men nu hade han alltså gått med på det!
Sen om han vågar när det verkligen gäller är ju en annan femma. Båda två är lite blyga av sig (speciellt killen), så vi kanske inte får nån brudnäbb över huvudtaget, men jag hoppas hoppas att de vill och vågar gå med oss även när alla främlingar kommer vara där i kyrkan. Det hade varit såå sött att ha en kille och en tjej som gick där och höll varandra i handen!