Hillena skrev 2010-05-04 20:28:42 följande:
Tack för alla tips! Tror jag kommer att gå dit och prova ögonfransar ändå, vill känna mig superlyxig på vår dag.EmMagnus: Jag är ljus i hyn, men vill ha snygg färg till bröllopet. Blir det snyggt trots att man är ljus? Det var ju inte dyrt heller. Tror du det är helt borta efter en vecka eller håller man sig lite brun?
Det är första gången nånsin jag gör det idag så jag kan inte uttala mig om hur det ser ut om en vecka men jag tror att det försvinner på 7-10 dagar. Vi var tre tjejer idag, en som är superljus, nästan vit. Jag som är mitt emellan, men fortfarande väldigt ljus. Jag var nästan genomskinlig innan jag fick färg idag. Den tredje tjejen är också ljus men har ändå mer pigment än vad vi andra båda har.
Du kan själv välja vilken färg du vill ha, hon tog mellan till oss för vi ville ha lagom färg Ingen av oss var missnöjd när vi gick därifrån. Helt lagom mycket färg, man känner sig jättefräsch. Jag tycker absolut att du ska gå dit och testa. Jag ska se om jag kan lägga upp en bild imorgon när det har lagt sig lite, för nu ser man mest blank ut.