MAJ 2010 del 5
snuttfia-den är säkert försenad pga alla flyg som inte kunnat flyga. men nu verkar det ju komma igång igen så då borde den dyka upp snart!
snuttfia-den är säkert försenad pga alla flyg som inte kunnat flyga. men nu verkar det ju komma igång igen så då borde den dyka upp snart!
annsoffan- ja håller tummar o frustar o blåser åt väst..så molnen drar ditåt
snuttfia-smart
tattoo o vårbrud- samma här..ett gäng ivaderade nyligen=) gubben blev väldigt förvånad..hade inte räknat med något
sköldis-det brukar de kunna göra på en gång. det ingår för oss när js köpte ring..även gravering i killens ring men då lämnade vi in den 1 vecka innan vi hämtade ..men då sa de att putsa gör de ju där så det går fort..
Martinaa- helt enig att det kan vara bra att hon som ev har barnvagn med sig sitter längst ut. ja va i den sistsen i höstas o var innerligt glad att ja kunde ha vagen brevid mig
majsan- gulp 1 1/2 vecka för oss=)
jossie-va tråkigt..det är ganska typiskt det där med sms o mail o så..man kan liksom inte tolka signalen genom röst och tonfall osv. Han trodde säkert attd et var en dryg replik - att du hoppades att han skulle bjuda med dom... Han kanske känenr press att allt hänger på honom och han blev stressad av det! Va vet ja! Men ring o säg att det inte alls var meningen att låta sur eller skicka ett sms...
martinaa- tycker inte 500 låter så satigt..vi betalar 100 kr för 2 sånger!
Även om det bara är 3 min för just er så tar ju det lite mera tid för henne..hon ska åka dit och hem och hon ska öva som du säger så billigare tror ja nte du hittar
Annifidde-brändpers vals ska vi ha =)
29maj-tycker inte alls det skulel se konstigt ut! ror det är vanligt att man gör så
Long engagement! Vi är klara med det emsta... ska bara bestämma blommor till borden och ringa cateringfirman en sista gång för avstämning! Annars tror jag at5t det är under kontroll