Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 5

snuttfia,
    Vad skönt!

• CiaLovesAndreas

Malla och Mojje skrev 2010-03-23 10:44:05 följande:

Jösses det är snart bara två månader kvar!! Var tog tiden vägen? Jag har varit lugn länge för vi har legat rätt bra till men jag börjar bli nervös att vi glömt nåt!! Vi gjorde många saker lång tid i förväg så det kanske är därför, har nästan glömt vart jag lagt rispåsarna som jag gjorde i ordning i november liksom... Jag var så trött på planeringen ett tag så att jag la ned den lite så nu känns det som jag har tappat greppet om allting istället!! :-O Är det nån mer som börjar bli pirrig och snurrig?
    Jag börjar bli pirrig
    Fast samtidigt är det fortfarande så overkligt. Tänk att det verkligen är på riktigt!
  • CiaLovesAndreas

Uj, vad ni skriver! Hinner inte med

Grattis till fröet i magen Emmsan!
    Jag hade turen att bara kräkas en gång under min graviditet. Men sånt kanske man inte ska prata högt om

Beklagar sorgen Tattoo!

OT: Jag har förälskat mig....i ett hus!
    Kanske inte bästa tiden med tanke på att det kommer gå en del pengar till bröllopet. Kan ju inte gärna ställa in det

• CiaLovesAndreas
    Martinaa skrev 2010-03-27 10:04:37 följande:
    Hmm, tur man kopierar hela inlägget med jämna mellanrum, för nu laddades sidan om och mitt inlägg försvann. Ctrl+A, ctrl+c osså ctrl+v så fortsätter vi där vi sluta då! :PFår jag be att få komma med dagens första tips till alla brudar? SLUTA OROA ER! Jag förstår er, jag är själv perfektionist och vill ha den "perfekta dagen" där alla trivs som fisken i vattnet och allt bara flyter på och solen skiner och alla är glada, MEN det är bara att inse att allt kan man inte styra över och det ÄR inte hela världen om inte allt blir PERFEKT.Till exempel, självklart vill man ha fint väder och sol på sin stora dag, men här har vi ju faktiskt ingenting att säga till om. Jag var på ett bröllop i somras, i juli, och då tror man ju att man kan förvänta sig sol. Icke sa nicke, det SPÖREGNADE hela dagen. Självklart var det tråkigt att brudparet aldrig kunde "komma ut ur kyrkan" och få grattis och riskastning och allt det där, men resten av dagen var vi ju faktiskt inomhus och vet ni vad? De blev ju faktiskt gifta ändå! Jag som gäst hade jättetrevligt i alla fall.Efter det här så försöker jag ställa in mig på att det KOMMER regna på vår dag, på så sätt kan jag bara bli positivt överraskad!
    Åh, så klok du är!

Helt OT så tror jag minsann att jag hittat huset med H. Så nu känns det som att jag tänker mer det än bröllopet.
  • CiaLovesAndreas

Fröken Strössel,

Härligt att du känner dig nöjd!
    Själv väntar jag fortfarande på att klänningen ska komma. I början på april är meningen att den ska dyka upp, så det är ju nästan snart!

Vi väntar på besked från banken (attans att det blev helg!) Men vi kommer troligtvis lägga ett bud ialla fall, sen får vi väl se vad som händer. Kommer dock inte gå över utgångspris.

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Vi har varit och tittat på det och nu kan jag inte sluta tänka på det! Har redan börjat fundera på hur vi ska möblera. Det är farligt, jag vet, men svårt att låta bli.
    Väntar som sagt på besked från banken, men så fort vi fått klartecken så kommer vi läga ett bud.

• CiaLovesAndreas

ananias,
    Från min sida är det kärlek. Men det är ju så klart några frågor som vi måste få svar på och sen är det ju den ekonomiska delen man måste kolla över också.
    Men hoppas verkligen att vi hör nåt från banken imorgon!

Förlåt för att jag är så OT, men svårt att tänka på nåt annat.

Idag har vi dock varit och tränat vals hos m2b's bror och så har vi fått flera ja:n

• CiaLovesAndreas

Glömde säga: Tack martinaa för att du håller tummarna!

• CiaLovesAndreas

gutebrud,
    Vilken härlig helg!!

Jag kan knappt sitta still här hemma. Vill ha besked från banken nu!

• CiaLovesAndreas
    gutebrud10 skrev 2010-03-29 12:14:48 följande:
    Så kul med husköp, hoppas det blir glada nyheter från banken och att huset blir ert. Vi satt i samma sist för några år sen men vi fick till slut det hus vi ville ha.Lycka till
    Tack!
Svar på tråden MAJ 2010 del 5