Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 5

moule,
    Nä, det är klart att vi inte kommer ge upp! Men lite ledsen kommer jag nog bli om det inte blir vårt.

Vi har letat hus lite sporadiskt. Gått på husvisningar när det dykt upp nåt intressant, men aldrig lagt nåt bud.

Vi var på en husvisning för ett tag sen och det var så mycket folk där så man kom knappt in i hallen för alla skor. Trodde att priset skulle skjuta i höjden, men ännu har ingen budgivning kommit igång. Huset finns ialla fall kvar på nätet.
    Det var dock inget hus för oss, men där ser man hur fel man kan ha.

• CiaLovesAndreas

Uppdatering: Det blev inget husköp denna gång. Så vi letar vidare.

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Vad gullig du är!
    Trodde dock att jag skulle vara mer besviken än vad jag är. Men som sagt så letar vi vidare. Självklart kommer vi också hitta ett hus. Så bråttom är det ju egentligen inte.
    Men jag blev sjukt sugen på hus nu så förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan vi kan gå på husvisning igen.

Tillbaka till bröllopet.
    Vi har o.s.a på fredag och det är två vi väntar svar från, annars har resten svarat.

• CiaLovesAndreas

Här tränas det vals för fullt. Dock tror jag att vi valt en alldeles för snabb låt för vår del. Så nu undrar jag vad ni ska dansa till.

• CiaLovesAndreas

Vårt O.S.A går ut idag och alla har svarat! Det är inte illa

Jag jobbar varannan helg men av de helger som jag är ledig så har jag ingen aning om när det kan bli. Börjar nästan bli riskabelt att planera saker på helgerna nu

• CiaLovesAndreas

Hej tjejer!

Det är så att vi hade vårt O.S.A i fredags. Alla har svarat förutom bestman+familj och toastmaster+familj. Självklart vet vi att de kommer, om nu inte nåt oväntat dyker upp) men det vi vill veta är hur många från respektive familj som ska komma. Båda familjerna har två barn och har ännu inte kommit fram till om de ska ha barnvakt eller inte. Jag måste säga att det tycker jag är lite dålig stil. Jag menar, de har ju haft tid på sig...så svårt kan det väl inte vara??

Tack för att jag fick spy ur mig lite.

• CiaLovesAndreas

Ananias,
    Exakt. Vi måste ju veta hur många som ska ha mat, det är ju det som det handlar om från vår sida.

Förlåt, nu ska jag inte gnälla mer.

• CiaLovesAndreas

patrikoannika,
    Jag håller med dig!!

Igår bokade jag tid hos frisören för att få lite fina slingor.
    Så nu känns det som att man har fullt upp.

Det är provsminkning, prova in klänningen, gå in skor, träna vals. Sen ska man hinna jobba och vara mamma också

• CiaLovesAndreas

Nu är ringen beställd! Kommer bli jättefint!
    Vet dock inte vad jag ha för grsvyr i. Har ni några förslag?

Svar på tråden MAJ 2010 del 5