MAJ 2010 del 5
Vigselprogrammen är klara, menyerna är klara och jag somnade idag när jag var på manikyr Nu sitter vi bara och håller tummarna för att min förlovningsring och sambons vigselring verkligen är klara imorgon eftersom de inte var det idag, trots att guldsmedsaffären hade lovat det...
Jobbade sista dagen innan bröllopet idag och fick väldigt många frågor om hur det var med bröllopsnerverna... Så då blev man ju nästan nervös för att man inte är nervös!
Imorgon bitti ska jag hämta mina rosor och lämna till min syster som ska göra buketten, sambon ska hämta bord och porslin och sen är det dukning som gäller.
Ett telefonsamtal med fotografen ska också hinnas med, väderprognosen är +6c och regn hos oss på lördag så jag tror det lutar åt att vi får fotas inne trots allt om vi inte vill frysa halvt ihjäl...
Jo just det, hoppas att sista delen av sambons morgongåva kommer med posten imorgon, annars blir det lite jobbigt...
Haha lite pirrigt är det allt för att se om alla bitar trillar på plats eller ej! Men men, en fin man, en fin ring, ett fint efternamn, fin solosång i kyrkan och en god middag med nära & kära lär jag nog få i alla fall.