Inlägg från: Kattpoet |Visa alla inlägg
  • Kattpoet

MAJ 2010 del 5

Igår fick jag mina ringar värderade, guldsmeden som jag sökte örhängen hos ville ta en titt på ringen.

70 år gammal, bättre guldkvalitet och tyngre än moderna ringar, hon sa om jag skulle köpa dem idag skulle jag får ge 8000kr per ring...
    Min karl ring är tyngre än mina...

Så detta är det dyraste jag haft på mina fingrar.

• Kattpoet

Jag får också en möhippa, underbara matlagnings galna människor ordnar en online åt mig, trevligt och utan förnedring, kommer bli skoj att se vad de kommer på.

• Kattpoet

Vårat osa är 5 maj, 2 har sagt ja.

• Kattpoet

Vänta nu tjejer?

Köpte ni underkläderna efter klänningen???

Det som att sätta upp tapeter innan man sätter upp innerväggarna.

När jag syr till folk så är ett av kraven att de underkläder de ska den dagen, ska de ha på sig när det provar.

Om jag hade min vanliga behå så är min bröstvårta 3 cm längre ner än när jag har min push uppbehå och var jag är störst om bysten är på helt annant ställe.

• Kattpoet

Martinaaa, ta bort mig från bröllopslistan är du snäll.

Jag vet inte när eller Om jag gifter mig nu läget.

Och nu ska jag ta ett till glas vin och sen gå och sova.

• Kattpoet

Just nu är jag inte helt undra om jag ska vara ärlig.

Varje gång vi har lämnat in ett papper vill de ha ett nytt och nu säger det att ett papper till ska översättas till engelska och sen så får vi nog gifta oss.

Och sen så ringde hon tillbaks och sa att vi måste lämna in papprena igen i Maj eftersom de inte längre är giltiga.....

Så först dagarna innan bröllopet får jag veta om det ens blir av.

Just nu planerar jag INTE ett bröllop, utan en födelsedags fest och ett avskeds fest istället.

Jag orkar inte med besvikelsen om vi får ett nej.

• Kattpoet

anssoffan. det är straffet man får när man är dum nog att gifta sig som 20 åring med en man som inte ville ha en... fast det fick jag ju veta ett år senare....

SUCK

Jag ser iallfall framemot avskedsfesten för John och att ha vännerna där när vi säger hejdå till skottland.

• Kattpoet

Jag vill så bara bli gift...... Jag saknar min karl så in i helvete.

• Kattpoet

I dag väcktes jag av en katt som hade ett anfall, 5 min senare var hon det gosigaste jag någonsin haft.

Mitt ex kom över och satt med katten och tog henne till sjukhuset, det kunde inte hitta varför men tog ett blod prov.

Mitt ex betalade för hela besöket och sa att han saknade katten.

Idag skulle jag ha varit på skattekontoret och fixat alla mina papper för vigseln....

Igår tappade jag en plomb....

Och nu vill jag bara ha min karl här.

• Kattpoet

Martinaa, har suttit hemma med katten hela dagen och nej vi har inte alla pappren klara.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5