Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Bästa väninnan äntligen förlovad - vad kan jag ge i förlovningspresent?

En spa-dag eller hotellövernattining är väl en ganska stor present och upplevelse ändå? I synnerhet för två personer?

När ni redan fixar med middag är det väl jättegulligt "bara" det. Ett par biobijetter ihop med ett fint kort och ord om kärlek och vikten av att ta sig tid tillsammans tycker jag låter som det skulle passa budgeten. Gillar de viner så kan en fin flaska vin vara jätteuppskattat-kanske en de kan öppna nästa förlovningsdag?

Ne11ie skrev 2010-03-02 16:15:08 följande:
    Kanske en mindre upplevelse? En spa-dag eller hotellövernattning på något mysigt ställe för dem? Om du har en massa bilder på dem så kanske du kan pyssla ihop ett fint album, med bilder på dem tillsammans och med bilder som har anknytning till dem och deras väg så att säga?
  • passionsblomman

Nä, det har du föralldel rätt i men när ts efterfrågar present i klassen 200-400 kr undrar jag nyfiket var man får en spa-dag för det.

Ne11ie skrev 2010-03-03 09:27:05 följande:
    Beror ju på var man bokar, behöver inte vara allt för dyrt, faktiskt.Men likväl lika trevligt, även om det inte är på lyxigaste och dyraste stället.
Svar på tråden Bästa väninnan äntligen förlovad - vad kan jag ge i förlovningspresent?