• marina86

Hjälp! Jag ångrar att jag gifte mig

jag säger samma som föregående talar, Inget har ändrats förutom att allt blir lite enklare när man har/får barn. Ni behöver inte fylla i massa papper att han är pappa och skulle de värsta inträffa (attt någon går bort) så är allt mycket lättare!

Du kanske ska prata med din kille och säga hur du känner.

Lycka till!

• marina86

Av de jag läser så var de 1 årsen hon gifte sig och har säkert då gått och smakat på den känslan. Hon skriver ju att hon älskar sin man och vill leva med honom. Hon beskyller inte honom för något. Hon går runt och känner massa saker som jag tror skulle vara skönt att få ur sig.

Eftersom du älskar honom och vill leva med honom så måste ni ju reda ut detta för de verkar ju vara jätte jobbigt för dig och jag tror att du har smakat färdigt på denna känslan eftersom du t.o.m skriver här på BT.

Annars kan man ju prata med någon utomstående. Alla har ju olika syn på giftemål för mig är de mest för att de blir enklare när man har barn och måste inte skriva massa papper hos jurister m.m. Å såklart att jag älskar min sambo och vill leva med honom.

Lycka till!

Svar på tråden Hjälp! Jag ångrar att jag gifte mig