Inlägg från: Lillaria |Visa alla inlägg
  • Lillaria

3/7 2010 del 3.

Jag har precis fått en ritning på festlokalen så att jag kan börja fundera på hur borden skall stå. Tryckeriet är redo att trycka våra inbjudningar som går ut om en och en halv vecka och vi har precis fyllt upp alla de viktiga posterna på bröllopet. Så nu är det bara att tuta och köra och hålla hårt i budgeten förstås.

• Lillaria

Vi har osa 1 maj och skickar ut inbjudningarna inom en vecka när de kommer från tryckeriet.. har fått byta papper två gånger och göra 12 olika inbjudningsförslag (nu är vi nere på tre förslag).

• Lillaria

tryckeriets maskin är sönder så just nu är jag lite nervös.. skulle ha skickat inbjudningarna i måndags men nu vet jag inte när de går ut...

• Lillaria

Vi ska fira med våfflor...

aikidoaasa skrev 2010-03-22 21:26:51 följande:
    Tänk er: på torsdag är det 100 dagar kvar till vår stora dag!
  • Lillaria

har lyckats få tag i frisör, guldsmed, florist och sminkös =) så just nu går det som på räls.

• Lillaria

Har fått veta att askmolnet störde frakten av min klänning men tydligen hade de nu chartrat ett plan och var på ingång (låter väldigt allvarligt =). 

Sen har jag äntligen beställt mina skor som gick på lite mer än jag hade tänkt men det får de göra för några andra skor hade blivit katastrof för mitt promenerande den dagen =)

Alla har nästan svarat så nu är det placeringar på tapeten samt gästbeskrivningar, vigselhäfte och festhäfte. Jag har så kul och det är så skönt att det inte har dykt upp några stora problem (peppar peppar ta i trä)... 

Hoppas att det går lika bra för er andra {#lang_emotions_heart}

• Lillaria

går och väntar på att klänningen ska komma och har haft det oförskämt lätt att göra bordsplaceringen =)

• Lillaria

I går kom min m2b hem och överraskade mig med att ha fixat sin frack, han är världens tidsoptimist och jag befarade att den skulle inhandlas i sista minuten men för en gångs skull så ordnade han det i tid {#lang_emotions_laughing}

• Lillaria

Min klänning hänger i garderoben men nu måste jag hitta en sömmerska, jag missupfattade butiken och trodde de skulle fixa det men det gör de inte. Så i dag blir det till att ringa runt. 

Jag gav lite kommentarer på FB och vår hemsida för att folk skulle osa och det funkade. 

Svar på tråden 3/7 2010 del 3.