Inlägg från: FiaLottaoälsklingen |Visa alla inlägg
  • FiaLottaoälsklingen

3/7 2010 del 3.

vårt osa-datum är den 16 maj. Vi ska proväta menyn snart, har kollat upp med tårta - ska bara bestämma oss för smak. fotograf ska vi träffa nu nån vecka.

har lite panik för musiken och för att sambon inte kan bestämma sig för om vi ska ha bestman och tärna...

• FiaLottaoälsklingen

har provätiti menyn nu, mkt god! nu ska vi bara försöka bestämma vilken förrätt och vilken sorts potatis till huvudrätten.

fotografen är också bokad och han verkar vara riktigt bra!

känns som det rullar på lite iaf

• FiaLottaoälsklingen

våra ringar har kommit!!! måste få med mig sambon och hämta dem någon dag =)

har ganska mycket klart men tårtan är ännu ett bekymmer, vi blev lite snåla och vill inte lägga 34 kr/bit utan letar alternativ.
    sambon ska fixa musik till festen men har nu börjat vårbruka så det känns som han glömmer dte.... :(

men men, det börjar närma sig!!!

• FiaLottaoälsklingen

igår kom hindersprövningen så det är ännu en sak att stryka från listan, känns skönt att det bara blir färre saker kvar att göra även om det är mkt småsaker kvar

just nu försöker vi öva vals på kvällarna.... tja det går väl ok =) 

• FiaLottaoälsklingen

har varit och lyssnat på spalmerna och in- och utmarscherna i kyrkan idag, lite maffigt faktiskt. ändrade en psalm eftersom den vi valt lät rätt tråkig i kyrkan.

valsövningen går över förväntan och det mesta flyter på så det känns riktigt bra idag!

jag har i våran gästpresentation skrivit namn och en kort rolig beskrivning av personen, vår tanke är att personen själv ska förstå vad vi menar med det vi skrivit men att de kan behöva förklara för bordsgrannen vilket skapar en bra start på samtalen

tex.
    "kalle" - tidsoptimistisk rörhanterare med förlorat ordningssinne"

kalle är rörmokare som jobbar jämt eftersom han har svårt att säga nej till folk och tror att han ska hinna med alla jobb samt att han inte har ordning på sina grejer i jobbilen

lycka till

• FiaLottaoälsklingen

har köpt ett paraply idag, just in case......
    drömde amrdröm i natt om att vigselringen var jätteful och matt så nu måste vi åka och hämta dem snart så jag får se den i verkligheten och lugna nerverna

• FiaLottaoälsklingen

ringen provades igår och den är såååå fin, kändes som den passade ganska bra också även om man är ovan att bära en så tjock och bred ring, tyvärr passade inte sambons ring utan de måste minska den så vi fick inte med dem hem.... frissan på tisdag och sista osa idag, spännande...

• FiaLottaoälsklingen

idag har vi köpt alla kläder till sambon, skönt att boka av det på listan. på tisdag blir det en tur till konditorn för att se omvi kan få till en tårta kanske...

annars springer tiden iväg tycker jag, har ordnat mkt men börjar bli lite nervös att man missar nåt

Svar på tråden 3/7 2010 del 3.