Inlägg från: mariaandersson4 |Visa alla inlägg
  • mariaandersson4

3/7 2010 del 3.

Hej på er!
    jag ska också gift mig 3/7-10 =)
    jag får lite panik när jag läser hur långt en del av er ha kommit..
    Har ni några tips på vad man kan ha som en enkel förrät?
    Huvudrätten är en buffé med kyckling, fläskfile och lax.

Något med melon?

• mariaandersson4

Sigma
    Vilken fin ring!

Humm.. har du något annat förslag? jag är gravid och ska undvika mjukostar och torkade saker ;)

• mariaandersson4

Sigam
    Jo, du har rätt ;) tack så mycket.

• mariaandersson4

Gör detta om ni får chansen!

Vi åkte ut till en stuga mitt i skogen med vårt toastmasterpar. Där satt vi och planerade festen. Det tog bara ett par timmar att planera när inget annat störde. Så skönt. Nu har jag lämnat över hela ansvaret för festen till dom. Och dom va Lättade att de "bara" skulle planera festen ;)

• mariaandersson4

Fields  og gold passar på bröllop som bara den =)

• mariaandersson4

Hur har ni gjort med era gästbeskrivningar?

• mariaandersson4

tack så mycket!

Jag försöker att knoppa ihop något såndant men de går inte så himla bra inte. Vet ni någon bra sida där yrken beskrivs med andra ord?! Som... Mammaledig = Prinsesskötare.

• mariaandersson4

Jag tycker att du ska säga att du vill göra provsminkning och håret först. Efteråt kan vi ta en fika och prata om det. Om hon inte vill de så kanske du ska leta efter ett alternativ. Kan du kolla vad hon har gjort för upsättningar innan?

• mariaandersson4

Vi har också 1 juni så senarst osa.

11 personer har inte hört av sig än.. jag har skickat ut mail för att påminna dem. Det är dåligt när folk inte hör av sig i tid. Vi kommer att vara hårda. De som inte hör av sig 1 juni får inte komma.

Svar på tråden 3/7 2010 del 3.