Inlägg från: minimis |Visa alla inlägg
  • minimis

3/7 2010 del 3.

Jag går också gärna med i denna tråd :)
    Var i tyskland igår och handlade all alkohol. Idag funderar jag på hurdana skor jag ska ha, hurdan kostym sambon ska ha, presenter till tärna o bestman etc. Ja, och så gjorde jag klart alla rispåsar till kyrkan. Klänningen är beställd från Kina och kommer förhoppningsvis nästnästa vecka :)

• minimis

Vi 3 skrev 2010-05-09 19:53:06 följande:
      Var har du beställt klänningen ifrån?

shopindream.com Erfarenhet av dem?

• minimis

ojoj, börjar bli stressigt!! Beställde skor till mig idag, hoppas de blir bra...

• minimis

miris skrev 2010-05-26 18:20:15 följande:
    Jag måste också gå in mina. Har iofs vanliga vita ballerina, men AJ vad ont jag fick när jag provat dem hemma i typ en kvart. Så jag får nog ha dem konstant fram tills bröllopet. ;)

haha, ja det är bara att gå o gå!!

• minimis

aikidoaasa skrev 2010-05-26 20:21:55 följande:
    Ja... skoingåendet borde man kanske börja med så smått ny ja... men det känns lite fårnigt att gå omkring med dem inomhus.

Halt är det om inte annat! Är livrädd för att dratta omkull! För att inte tala om märken på golvet!

Vad har ni för bröllopsplaner att ta itu med i veckan? Behöver lite inspiration!

• minimis

liro2010 skrev 2010-05-27 10:20:38 följande:
    Hejsan! Får man hoppa in här? Fastän jag gifter mig den 1 juli? Vad mycket ni har hunnit, känner mig ganska stressad. Jag går och väntar på att få mina skor, beställt ifrån divinityred. Dom blir lite försenade pga vulkanutbrottet. Kan ju inte fålla upp klänningen utan mina skor.

Jag har sååå mycket kvar att fixa! Vet inte ens allt, men menyn ska gås igenom etc. Bland mycket annat!
    Tar som sagt gärna emot tips på vad jag kan göra nu, är helt låst!

• minimis

Jag kan också känna ett uns stress, men försöker koppla av med "lugn, huvudsaken är att vi har varandra och båda säger JA" Resten ordnar sig alltid, o så är det ju faktiskt :)

• minimis

sigma skrev 2010-05-27 11:03:17 följande:
      Festprogram? Vigselprogram? Bordsplacering, placeringskort och stor skylt med placeringen? Det är iaf vad jag borde göra den här veckan =)Ska träffa vigselförrättaren på måndag!

Kanske vigselprogram då. Festprogrammet ordnar tärnan :) Placeringskort kan ju också påbörjas, måste bara handla material!!
    Oj, redan? ¨Vår präst ville ses 20e juni...

• minimis

Vi har också en del som inte osat än, fast 1a juni är sista dagen. Förstår inte varför man väntar in i det sista, tycker det är lite ofint, om man inte har bra skäl. Men jag vet att de flesta ska komma, har t.o.m tittat ut kläder mig veterligen, men jag tycker ändå de kan osa officiellt till min syster som har hand om den biten...

Svar på tråden 3/7 2010 del 3.