Inlägg från: liro2010 |Visa alla inlägg
  • liro2010

3/7 2010 del 3.

Hejsan! Får man hoppa in här? Fastän jag gifter mig den 1 juli?

Vad mycket ni har hunnit, känner mig ganska stressad. Jag går och väntar på att få mina skor, beställt ifrån divinityred. Dom blir lite försenade pga vulkanutbrottet. Kan ju inte fålla upp klänningen utan mina skor.

• liro2010

Vårt osa går ut den 31 maj, så jag sitter bara och väntar på att alla ska svara, så att man kan börja med bordsplacering, räkna ut hur mycket mat och alkohol man behöver...

• liro2010

minimis skrev 2010-05-27 10:35:49 följande:
    Jag kan också känna ett uns stress, men försöker koppla av med "lugn, huvudsaken är att vi har varandra och båda säger JA" Resten ordnar sig alltid, o så är det ju faktiskt :)

Ja, men visst är det så.
    Och vi ska ha ett ganska enkelt bröllop med våra familjer och våra allra närmsta vänner, så att vi blir nog bara ikring ca 40-50 personer.

Vi gifter oss kl 17 och innan vi är i lokalen så är klockan säkert 18.30, så då blir det en snabb Välkomstdrink och sen sätter vi oss ner ganska direkt och börjar med förrätten (kan tänka mig att man är ganska hungrig). Och då vi har hunnit till tårtan så är det nog ganska sent och festen kommit igång. så vi kommer inte att ha någe spex eller så...det blir middag och sen fest efter det . Varken jag eller min blivande man tycker om att stå i centrum. Men säket blir det några tal, det kan man nog inte undvika

• liro2010

ooohh...mannens och sonens slipsar kom med posten idag! Jättefin grönfärg

Svar på tråden 3/7 2010 del 3.