Inlägg från: 7augusti2010 |Visa alla inlägg
  • 7augusti2010

Hur använda kallor i dukningen?

Vi gifter oss den 2 oktober och jag hade tänkt ha en enkel bukett med kallor med långa skaft och min m2b ska ha en kalla på kavajslaget.

Är det någon som har tips och/eller bilder på hur jag skulle kunna använda kallor i dukningen? Hade nog tänkt att ha en väldigt stilren dukning med vitt och silver och kanske någon mer färg som vi inte har bestämt än.

• Svar på tråden Hur använda kallor i dukningen?
  • 7augusti2010

Tack för tipset Senilia. Det var verkligen en vacker och pampig dukning men kanske lite väl "over the top" för oss som kommer ha ett ganska enkelt bröllop med buffe istället för trerätters. Vill också försöka hålla budgeten på en rimlig nivå.

Kanske kan man använda sig av tygkallor? Någon som har förslag på hur man kan arrangera dem och vart man kan köpa till bra pris?

• 7augusti2010

Kommer ni att ha riktiga blommor eller tyg som bordsplacering? Hur kommer ni att arrangera dem och ljusstakarna? Låter jättefint.

Tessie89 skrev 2010-03-06 14:29:29 följande:
    Bra trådvi ska ha kallor som bordsplacering med namnet på. Sen kommer vi troligen ha kallor i våra ljusstakar med vatten i....
Svar på tråden Hur använda kallor i dukningen?