Inlägg från: Cherrygirl |Visa alla inlägg
  • Cherrygirl

14 augusti

Hallå!
    Här är en till som har den 14e som datum!

Min sambo friade till mig på alla hjärtans dag
    Och än så länge så har vi fixat:
    *Bokat kyrka
    *Bokat festlokal
    *Bestämt ring
    *Bestämt färgtema
    *Fixat inbjudningskorten
    *Bestämt klänning
    *Bestämt kostym
    *Bestämt mat
    *Bestämt bröllopstårta
    *Bestämt dukning + bordsdekoration
    *Sång och spelning i kyrkan
    *Bestämt brudbukett
    *Hår,smink och naglar e bokade

Så det är inte så mycket kvar att göra, bara fastställa allting när tid kommer till det!

Angående låt till valsen så har vi inte planerat det ännu, det är musik och psalmer kvar att tänka lite på.. :-P

• Cherrygirl

Vi ska nog skicka ut våra inbjudningskort nästa vecka tror jag. Så att folk kan planera lite, det är ju trots allt på sommaren och folk åker på semester.
    Sedan så har vi nog inte osa förens i slutet av Juni.

• Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-08 13:36:10 följande:

Helluuuu brudar! Jag har världens panik har inte hittat någon klänning än. Ska skicka ut inbjudan imorgon.
    Har du inte hittat någon som faller dig i smaken alls!?
  • Cherrygirl
    sandrabjerhag skrev 2010-03-08 14:42:47 följande:
    vad har ni skrivit i inbjudningskorten?
    Det undrar jag med vad folk skrivit, mina är klara så långt att jag bara ska klistra in texten.

Och den får jag börja med när prästen har hört av sig om tider.. *Seg präst*
  • Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-08 18:17:07 följande:

Cherrygirl joooo några, men är så j-vla osäker av mig.www.bridalwave.tv/LaSposa%20Fanal.jpggillar jag. Men jag är osäker för att min mamma inte gillade den hihi Barnsligt va? Inte provat den, men liknande. www.carnevalispose.net/bride-dresses/2010/Ate... är liknade.
    Jag tyckte att klänningen var jätte fin!
    Tyvärr lyssnar man nog kanske lite väl mycket på vad andra säger, men det är klart att man bryr sig om andras åsikter och speciellt mammas.. Hihi
  • Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-10 12:51:56 följande:

Vad kosta dj?
    jag tänkte på det, kan ni inte be någon kompis syskon eller nått.. några ungdomar, de skulle säkert bli överlyckliga för typ 500kr eller nått.
  • Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-11 20:13:06 följande:

4500:- tog dj här. hEMSKT MKT
    Oj vika hutlösa priser för att sätta i några cd skivor.. haha
  • Cherrygirl
    Carrocow skrev 2010-03-11 20:20:40 följande:
    Jag o min blivande gifter oss också den 14 aug. Men jag kan verkligen inte välja klänning!!! HJälp vad gör man, jag gillar alla och på olika sätt. Hur väljer man???!!!
    Om klänningarna är så olika så kanske de faller olika på dig, välj den som passar din figur bäst.
    och om de inte är så jätte olika kanske du kan få en uppsydd och då kan du ju ta de alla olika sakerna du gillar till en klännig..
  • Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-12 11:39:18 följande:

cherry: de skulle ha ljus med sig med. men det dröjer ju innan de blir mörkt på sommaren.
    Ja eller hur, känns kanske lite ovärt eller?
  • Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-13 11:07:54 följande:

Jaaaa då får vi en ny ytterdörr för dem pengarna ist.
    Haha... Ja eller hur.
    Annars kan ni ju boka djen och köpa ett drapperi.. Skrattar
Svar på tråden 14 augusti