• MBLL

Skaraborgsbrudar=)

Vet inte om det finns någon skaraborgstråd igång nu men, den jag hade var iaf avstängd för fler svar så jag gör väl ett försök här då.

Jag har lite funderingar angående hur ni gör med att öppna presenter ni får?
    Vi har iaf kommit fram till att vi vill öppna dem dagen efter då vi inte vill ta en massa tid från festen med det. Min fråga är om det är någon som vet vart man kan ha typ brunch för en inte allt för dyr peng där bröllopsgästerna får möjlighet att deltaga.... Denna måste ligga i skövde eller inom ett inte allt för långt avstånd.

Hälsningar Maria

• Svar på tråden Skaraborgsbrudar=)
  • MBLL

Tack för svaren!
    Nordisk brud: Vi har funderat och tror att det finns ett relativt stort intresse hos våra familjer och vänner. Ja, vi tänker att vi tar med oss presenterna men vi menar ju inte att vi ska sitta på ett café mitt ibland alla andra, utan något lite mer avgränsat....
    Rådhuset ska jag absolut koll upp! D e ju jättemysigt...

Förresten kommer jag från skövde, det kanske jag skrev, vi gifter oss i en kyrka som ligger ca 2.5 mil utanför skövde som heter götlunda, strax utanför det lilla samhället tidan.
    Kom gärna med fler förslag om ni kommer på något!

Svar på tråden Skaraborgsbrudar=)