Inlägg från: Nordiskbrud |Visa alla inlägg
  • Nordiskbrud

Skaraborgsbrudar=)

Vi öppnade våra presenter hemma dagen efter med våra föräldrar, men det var mest för att de var där Vi hade först tänkt ha något dagen efter men insåg rätt snabbt att våra gäster skulle åka hem vid så olika tidpunkter, många på morgon/förmiddag och att de som bor i närområdet inte sätter sig i bilen igen för att åka och äta brunch o se på presentöppning. Tänk igenom om det finns intresse först och främst och sedan hur många som kan tänkas närvara, säkert färre än ni tror. Inte för att vara negativ men jag hade inte åkt extra för något sådant dagen efter när man redan är trött och hade jag rest en bit skulle jag velat åka hem när jag vill.

Men ett alternativ kanske kan vara att ta catering och vara hemma? Är tanken annars att ni ska släpa med er presenterna dit ni ska ha brunchen? Skulle kännas konstigt med andra gäster om ett bröllopssällskap sitter och öppnar paket...
    Kommer gästerna att bo på något visst hotell så kan ni kanske ordna så ni kan öppna tillsammans vid en senare frukost?

• Nordiskbrud

Jag är från Skara och har redan gift mig, den 6 februari nu i år så vi firade 1 månadsbröllpsdag i lördags . Hänger dock kvar i tråden och på BT o hoppas kunna hjälpa till lite för det är så kul med bröllop!

Svar på tråden Skaraborgsbrudar=)