• scimmietta

Skaraborgsbrudar=)

Vi ska gifta oss i Falköping den 3 juli
    Någon mer falköpingstjej??

• scimmietta

Nä va roligt
    Vilken kyrka ska ni gifta er i? Mottagning? Nu är jag riktigt nyfiken... hihihi!

MissLi skrev 2010-03-09 20:44:54 följande:
    Oj, snacka om liten värld... här har du en till som gifter sig i Falköping 3 juli
  • scimmietta

Valtorps kyrka är väl en fin liten kyrka om jag inte minns fel...
    Vi gifter oss i Skörstorps kyrka, sen har vi hyrt matsalen på Vindängen och har catering från Mat å Sånt. Det blir fest till sent på natten med DJ och sen bröllopsnatt på Kurorten
    Falköping kommer bli invaderat av våra kära gäster från när och fjärran, ska bli hur roligt som helst!

MissLi skrev 2010-03-13 17:45:21 följande:
    Vi gifter oss i Valtorps kyrka, sen blir det middag på restaurang med gästerna...Hur ser era planer ut?
  • scimmietta

Va roligt! Grattis! Var i Falköping?

juli2010 skrev 2010-03-15 22:14:48 följande:
    Här är en till tjej som ska gifta sig i Falköping:)
  • scimmietta

Skörstorps kyrka.
    Tyvärr var jag i Helsingfors i söndags så jag kunde inte gå på bröllopsmässan. Någon av er som var där??

juli2010 skrev 2010-03-18 22:16:42 följande:
    Vi gifter oss i Torbjörntorps kyrka.Var ska ni gifta er scimmietta och MissLi? Var ni på bröllopsmässan som hölls på kurorten?
  • scimmietta

Va roligt! Vi har hållt ihop i 4 år nu så det känns helt rätt att ta det slutgiltiga steget
    Jag bor ju inne i stan så jag var ute och kollade på några olika kyrkor iom att jag inte gillar någon av dem i stan. Fastnade direkt för Skörstorps kyrka! Men om vi inte får några återbud nu så kommer folk inte få plats iom att den är rätt liten... men men, finns det hjärterum...
    Ska ni ha mottagning hemma eller ute??

MissLi skrev 2010-03-15 19:51:08 följande:
    Skörstorps kyrka är riktigt fin...funderade först på den men den ligger lite fel för vår del.Valtorp är "lagom liten" för oss. Vi kör ett ganska casual bröllop. Det mesta är kittat och klart så nu går jag bara och väntar npå juli :D När vi gifter oss har vi varit ett par i 9 år så det känns som om man har väntat ett tag ;)
  • scimmietta

Det är fortfarande en av de få saker jag har kvar... har fortfarande inte bestämt mig
    Är de dyra på violen??
    Vilka frisörer ska ni gå till? Jag har inte bott i stan på länge och har inte riktigt koll...

MissLi skrev 2010-03-22 20:29:53 följande:
    Bockat av blommor från att-göra-listan...bestämde mig för att boka buketten hos butique violen till slut.Skönt att få det klart... Vill stt det ska bli juli nu :)
  • scimmietta
    MissLi skrev 2010-03-23 20:01:30 följande:
    Dags att ta ett belut alltså. Får ta tag i detta i veckan *ingen stress alls ;)*Kommer gå till center nail på commerce, när och bra från jobbet :)
    Nä, precis... ingen stress alls *skrattar*
    Tror jag fixar smink själv, jag vet hur jag vill ha det och iom att det är sommar vill jag inte se spacklad ut. Det är svårt när någon annan sminkar en, det kan gå hur som helst!
    Jag har så kort hår att jag funderar på att klippa en snygg frisyr och lägga in lite slingor bara... kanske sätta i något snyggt spänne... behöver inte massa löshår och en knepig uppsättning som tar timmar. Får kika runt lite
Svar på tråden Skaraborgsbrudar=)