Skaraborgsbrudar=)
Vi ska gifta oss i Falköping den 3 juli
Någon mer falköpingstjej??
Vi ska gifta oss i Falköping den 3 juli
Någon mer falköpingstjej??
Nä va roligt
Vilken kyrka ska ni gifta er i? Mottagning? Nu är jag riktigt nyfiken... hihihi!
Valtorps kyrka är väl en fin liten kyrka om jag inte minns fel...
Vi gifter oss i Skörstorps kyrka, sen har vi hyrt matsalen på Vindängen och har catering från Mat å Sånt. Det blir fest till sent på natten med DJ och sen bröllopsnatt på Kurorten
Falköping kommer bli invaderat av våra kära gäster från när och fjärran, ska bli hur roligt som helst!
Va roligt! Grattis! Var i Falköping?
Skörstorps kyrka.
Tyvärr var jag i Helsingfors i söndags så jag kunde inte gå på bröllopsmässan. Någon av er som var där??
Va roligt! Vi har hållt ihop i 4 år nu så det känns helt rätt att ta det slutgiltiga steget
Jag bor ju inne i stan så jag var ute och kollade på några olika kyrkor iom att jag inte gillar någon av dem i stan. Fastnade direkt för Skörstorps kyrka! Men om vi inte får några återbud nu så kommer folk inte få plats iom att den är rätt liten... men men, finns det hjärterum...
Ska ni ha mottagning hemma eller ute??
Det är fortfarande en av de få saker jag har kvar... har fortfarande inte bestämt mig
Är de dyra på violen??
Vilka frisörer ska ni gå till? Jag har inte bott i stan på länge och har inte riktigt koll...