• Martinaa

juda in sig själv

De som reagerar så har inte en aning om hur det är att planera och spara pengar till ett bröllop. Den dagen de själva sitter där och skriver en gästlista kommer de förhoppningsvis förstå lite bättre. Men tills dess kan man nog inte göra så mycket tyvärr...

• Martinaa

Kenttjej:
    En respektive är alltid bjuden tycker jag, vare sig man träffat människan innan eller ej. Det är ju ett ypperligt tillfälle att få träffa din brors nya flickvän ju! :)
    Jag hade inte blivit så glad om bara min sambo fått en inbjudan och jag inte var välkommen, även om jag inte har träffat brudparet i fråga. Sen kan jag välja själv att avstå om jag vill, men att inte bjuda med respektive är bara fult tycker jag.

• Martinaa

Katja:
    Men gud va jobbigt med dina jobbarkompisar. Det är ju smickrande ändå att de vill komma, men de måste också förstår och respektera att man inte kan bjuda alla. Jag fick också några "vaddå, är inte jag bjuden!?" av jobbarkompisar när det blev offentligt, men det var väl lite med glimten i ögat och jag svarade bara" är du förvånad?"

Svar på tråden juda in sig själv