• Pipen84

    Tips till "tjejig" möhippa någon??

    Jag tar tacksamt emot förslag på vad man kan göra på en väldigt tjejig möhippa!

    Jag tycker att en möhippa ska vara lite utav en utmaning, inte på något förnedrande sätt, men liksom att man ska få testa på något som man aldrig skulle gjort annars. Exempelvis så var jag på en möhippa där en lite tillbakadragen tjej fick lära sig att dansa Bollywood-dans i färgsprakande indiska kläder och en där bruden fick prova på voltige!

    Nu är de så att min bästa vän som ska gifta sig är lite av en "pojkflicka" och skulle inte banga för NÅGOT som typ stå upp på en galopperande häst eller hoppa fallskärm eller så. Däremot hade något riktigt tjejigt varit en utmaning för henne.

    Först var det tänkt att vi skulle åka till The Studio och att hon skulle få vara modell för en dag. Tyvärr var vårt sällskap för stort, så detta kommer inte gå att genomföra...

    Är det någon här som har något roligt förslag som man skulle kunna göra? Får gärna ha något med make up, hår, kläder osv att göra :)

  • Svar på tråden Tips till "tjejig" möhippa någon??
  • Pipen84

    Tack så mkt för tipset, tyvärr bor vi i södra Skåne...

  • Pipen84

    Tack så mycket för tipsen! Nu är det ganska så inne på att det blir Make Up Store och sen fotografering till en kalender som den blivande mannen ska få i morgongåva :)

Svar på tråden Tips till "tjejig" möhippa någon??