Var köpte ni kläderna till brudgummen?
Ja nu är det faktiskt dags för att leta upp en snygg kostym till min blivande man.
Var köpte ni kostym, slips, väst etc och blev ni nöjda med det? Alla tips och varningar mottages tacksamt.
Ja nu är det faktiskt dags för att leta upp en snygg kostym till min blivande man.
Var köpte ni kostym, slips, väst etc och blev ni nöjda med det? Alla tips och varningar mottages tacksamt.
Vi har inte handlat, men suitopia.se har iaf väldigt bra priser
Vi beställde också ifrån www.suitopia.se , borde få den till veckan (Jaquett)
Vad ska era man ha för kläder? Vi tänkte någon ljus (grå?) kostym eller smoking.
Vi hyr från den bröllopsaffären som jag hittat min klänning och näbbarnas kläder.
Dom var jätteproffsiga och har hjälpt oss så vi blir så fina ;o)
Vi gick till våran lokala herrklädesbutik och bad dom beställa hem precis det vi ville ha från Cavaliere och vi blev supernöjda. Jätte bra kvalitet och supersnyggt. Dom fixade oxå så att byxben och kavajärmar blev precis rätt längd.
Vi har också köpt från suitopia.se, men vi har inte fått den än. Har höga förväntningar Vi betalade 3700 för kostym, och då är det en skräddarsydd kostym i 95% kashmir (helsvart), vi har bestämt varenda liten detalj på kostymen, med färgat innerfoder och min blivandes namn broderat på innerfickan. Kolla in sidan vetja, finns alla varianter!
Vi köpte från suitopia.se och den kom i förrgår och satt som en smäck! :D
Underbar passform och underbart material!
Jätte välsydd! (har textil och design utbildning från gymnasiet)
Vi gav 3190:- tror jag det var och då var det väst, kavaj och byxor.
Ni som beställt från suitopia; vad har ni valt för tyg?
Funderar på att beställa tygprover...
Vi valde Wilhelm, men har som sagt inte fått kostymen än. Beställde tygprover och Wilhelm var klart snyggast! Men smaken är ju som bekant som baken... Beställ tygprover, då får du 100 kr rabatt på kostymen också