Juli 2010
det blir nog bra tror jag
det blir nog bra tror jag
minns inte exakt men jag har för mig att vi räknade en flaska vin per person för hela dagen (alltså inte en hel flaska bara till middagen) och en bib är ju 4 flaskor.
vad kul med huset ceke, minns inte om jag skrev det redan.. vilket händerlserikt år ni har , båt bröllop o hus.. bebis o volvo kvar då
nej vilket skit!
Förstår att humöret inte är på topp.
Inga avdrag du kan göra så kvarskatten inte blir så hög? Som tur är har man ju ett tag på sig att betala iallafall.
När min sambo blev varslad i november var jag minst sagt stressad, men det löste sig iallafall. Visst blir det mindre pengar men det har ändå gått runt och funkat. Vi har fått mer tid ihop som familj så det har ju gjort att det kommit nåt gott ur det, men det är klart att det är tråkigt, framförallt för plånboken
jag tror min hotmail blivit hackad,... den verkar iallafall helt korrupt och raderar mail hur som helst, skickar iväg reklam till mina kontakter osv.. har mailat till hotmail men inte fått svar än, o bytt lösen o hemlig fråga.. nån som har nån koll på vad mer man kan göra?
läskigt.. o irriterande. Alla viktiga mail jag hade från senaste tidens bröllopsplanerande borta!
vårt virusprogam hittar ingenting, och det verkar bara vara min mail det spökar på, inte andra saker på datorn.. så efter lite googlande så verkar det vara just att den är hackad, för fler hade haft samma saker, att det skickades reklam till alla som mailar mig, som ett autosvar, o det är ju nåt som man måste aktivt välja för att det ska bli så, vissa mail blir raderade medans resten ligger kvar.. skitmärkligt
hoppas på svar snart så jag kan dels få tillbaka allt som försvunnit och dels få hjälp med vad jag kan göra..
Men jag håller på o kollar med ett annat virusprogram bara för att, men jag tror inte det är det, för vi har en väldigt bra företagslicens jag fått från mitt jobb som inte släpper igenom någonting
ja, det ordnar sig säkert! Så var det för oss också, jag var tokstressad medan han tyckte det var lugnt. Men vi gjorde så att han fick vara pappaledig efter ett tag o jag började jobba. Vi får se om han får nåt jobb snart, annars kanske han börjar plugga. Vi är ju lite vana, eftersom vi fått barn så är det ju länge sen vi hade två hela inkomster, alltid någon som varit föräldraledig, så man vänjer sig. Sen när han väl börjar jobba kommer vi väl känna oss väldigt rika
vet inte om det blir för varmt, den är ju smal o inte så tjock... inspirationen kommer från denna, har köpt en bolero som är lite tunnare som jag börjat göra om för att se liknande ut.sommarkvällar kan vara rätt kalla men på själva vigseln o festen ska jag inte ha den webshop.cartfur.com/wraps-1/mink-6/hvid-mink-wrap-med-store-swarovski-krystaller-111.html
mm, får helt enkelt känna efter.. Annars så kan min syster få den när hon är klar, hon ska ju ha ett vinterbröllop nästa vinter.
Nu äntligen fick jag tag på millys, har ju fått priser som helt plötsligt var mkt högre än vad vi sa från början, tydligen var det underkjolen på tärnornas klänningar som gjorde att det drog iväg, men nu så har de ändrat så det blir mer plånboksvänligt o de får en spetskant men inte så att kjolen har flera lager med tyll under. (det kan jag ju fixa själv enkelt om jag tycker att det behövs sen)
Två tärnklänningar till gravida tärnor med tillhörande svarta boleros i spets.
En underkjol i ivory till mig
En spetsbolero i ivory till mig.
Allt totalt med frakt 2700 kr, tycker det är helt okej pris