Juli 2010
Halloj
Verkar lugnt i tråden för tillfället. Har alla fullt upp, eller börjar saker lägga sig
Själv träffade jag min kusin tilllika frisör/sminkös till bröllopet idag. Känns bra, hon vet alltid vad jag vill ha utan att jag behöversäga nåt. Däremot fick hon mig osäker på min väldigt enkla typ vardagliga inställning till brudbuketten. Men men, blir nog bra ändå hoppas jag
Kan ju fråga om ett litet smakråd angående det.. funderar på antingen en enkel liten rundbunden bukett vita rosor (tärnan ännu mindre bukett röda rosor), alternativt 3-5 röda gerbera med nåt fint på skaften (tärnan typ 1-3 vita gerbera).. Hade tänkt mig nåt enkelt, men kanske blir för enkelt?
Är det nån som känner igen sig i att folket runtomkring blåser upp detaljer etc kring bröllopet mer än ni själva gör? Börjar tro att jag o Kece är jäklans laidback då de runtomkring gör större saker av mycket än vad vi själva gör! Tex maten, blommorna, foto, keces kläder etc. Själva tar vi det med ro Men börjar fundra vad våra gäster har för förväntningar!!!