Inlägg från: flassan |Visa alla inlägg
  • flassan

En fin låt eller vad tycker ni?

vi ska också ha av längtan till dig.
    och jag tolkar absolut inte "alla famnar jag lämnat av längtan till dig" som en hänvisning till alla ex utan jag känner mig mer igen mig i den som den känsla jag alltid haft innan jag träffade rätt nu då.. känslan av att inte vara helt nöjd... känslan av att alltid snegla vidare efter ngt nytt/annat, tomheten.. sökandet efter den "rätta" osv...

• flassan

vad andra tycker är i mitt tycke helt ovidkommande.. vi gifter oss och vår vän som sjunger ska sjunga för oss...

• flassan

jag har sett trådar där det finns brudpar som väljer värsta hårdrocksmusiken tex.. för MIG är det helt utanför MIN värld.. men OJOJOJ vad jag skulle grina och rysa av välbehag om det var brudparets "dröm"...

Vi kommer att ha "av längtan" och framförallt jag har haft ett ganska brokigt förflutet med många upp å ned gångar.. när jag träffade min blivande fru så hamnade allt på rätt plats.. och första gången jag hörde den låten var inne på en cubusbutik (!!!!) och jag började gråta...
    jag lade texten på minnet googlade å hittade denna låten.. spelade den för min blivande som såklart hade hört den förut men höll med om att den verkligen passade på oss.. det är ju säkert 4 år sedan men jag minns det väl.. så den PASSAR till oss... DDD

Svar på tråden En fin låt eller vad tycker ni?