Vår dag såg ut så här
8.00 Gick upp, åt frukost, strök lite på klänningen o underkjolen. Duchade och tvättade håret.
Köpte luch på vägen till frissan
10.00 Kom till frissan och började med hår + make up
ca 12.30 Åt lunch (jätteviktigt denna dag, glöm eller välj för allt i världen inte bort det!!!) och efter det slutförde vi make, frisyr och påklädnad. Fotograferna kom vid 12-tiden också
Skulle varit klar till 13 men vi drog över tiden lite så var nog på platsen vi skulle vara för fotograferingen runt 13.30 och då började vi fotoa direkt. Bestämde oss för att vi var nöjda och att vi inte skulle ta foton som vi tänkt vid kyrkan så vi åkte hem till mina föräldrar och inväntade skjuts till kyrkan åt alla. Var väl där ca 15.15. Min man kom på att vi glömt saker vi behövde så han fick åka ner till hotellet vi skulle ha middagen på och hämta dem.
Runt 15.30 kom vår skjuts och så började lite taxitrafik till kyrkan. Vi tänkte ta en kopp kaffe men den blev stående orörd. Vi fokuserade mest på att varva ner och det var skönt att få en stund ensama ihop innan vigseln.
15.50 åkte vi, insåg att vi var lite tidiga så vi körde ett var på stan. Kom till kyrkan 15.58 och inväntade klockringningen. Så började vigseln 16.00.
16.30 - var vigseln klar, betydligt tidigare än vi räknat med. Men kramkalas tog dessto längre tid så strax efter 17 satte vi oss i limon och gästerna började gå till hotellet för lite för drink. Igen, skönt att få en stund bara vi två
17.40 kom vi till hotellet, vi hade kontakt med toastmastern i bilen. Brudskål o hurra, mingel.
Kan klockan varit 18.20 kanske då vi satte oss till bords och middagen tog vid Många tal, spex och sånger. Underbart kul!
Tror vi lämnade borden närmare 22 någongång. Vi var sena vet jag och sköt på tårtan så den skars kanske 23.30. Svårt att komma ihåg tider för det struntade vi blankt i då och bara flöt med och njöt!