Inlägg från: Vi 3 |Visa alla inlägg
  • Vi 3

Vi som gifter oss i största hemlighet!!!

Vi gör det inte riktigt hemligt, men som en överraskning. Så det är ju hemligt tills just där och då. Det är sååå svårt att hålla tyst, hur klarar du det?

• Vi 3

Haha, vi är väl sådär bra på att vara tysta... :-/ Min familj vet, och BMs pappa. BM råkade även försäga sig till min bästa kompis, så det är ju några. Men nu är det STOPP. Annars blir det ju ingen överraskning.

Vi ska ju ha födelsedagsfest, som folk är inbjudna till och så när de kommer överraskar vi med att gifta oss. Mailat med lokal / catering idag. Jag är sååå otålig. Förhoppningsvis kommer vi iväg och kollar klänningen igen i helgen.. Otålig!

Hur är ert upplägg?

• Vi 3

Ja utseendet kommer jag inte heller dra ned på. Jag planerar bara att gifta mig en gång, och då vill jag se ut som en brud också.

Födelsedagsbruden: Hur kommer det sig att ni valt de ni valt? Om det inte är en ofin fråga..

Guldflickan: Ja det är jätteskönt att inte några vet, det blir mindre press och förväntningar då.. Precis som vi vill ha det.

• Vi 3

Vi gifter oss borgligt. Festen blir nog mer födelsedagsfest än bröllopsfest, iaf är det så vi vill ha det. Blir nog ingen tårta alls utan helt enkelt en godisbuffé

• Vi 3

Både nr 2 och 3 stämmer på oss. Även nr 1 men det är mer för att det inte finns pengar till hur mkt som helst.

Vi vill ha det litet och intimt, vilket jag tror att det blir trots 50 pers. Den ceremoni vi planerar speglar oss bra, det är enkelt, stilrent och romantiskt.

Vi kommer gifta oss på en brygga i, förhoppningsvis, kvällsolen. Ska träffa vigselförrättaren på torsdag, jag är både nervös och förväntansfull.

• Vi 3

Nää, aldrig träffat henne förut men hon låter trevlig på tele. Min kära mormor blev alldeles ställd när vi inte skulle gifta oss kyrkligt.. Hon frågade om man ens fick göra så...

• Vi 3

Jag förstå dig, och såååå starkt att ni hållit tyst så länge! Har ni börjat planera festen eller får du planera själv?

Sebastiána skrev 2010-03-16 08:48:52 följande:
    Vi gifter oss inte hemligt men min BM vill hålla det hemligt så länge som möjligt. Vi har nu hållit tyst i snart 4 månader och vi ska inte berätta för någon ett tag till. I början höll jag på att förgås, men nu har jag vant mig lite, och jag kan ju skriva av mig här. Dessvärre är min BM inte alls intresserad av att prata bröllopsfest osv (trots att det är han som promt vill ha det). Längtar tills jag kan berätta för mamma och min syster!
Svar på tråden Vi som gifter oss i största hemlighet!!!