Inlägg från: fibobs |Visa alla inlägg
  • fibobs

Vi som gifter oss i största hemlighet!!!

Vi gifter oss hemligt, men tydligen fattar vissa ändå....men så är det väl?
    Har jättesvårt att hålla tyst och att få alla att tro att det blir av nästa sommar ist.
    Men vi får väl acceptera om folk kommer på oss antar jag :o/

• fibobs

Håller med helt och hållet!

födelsedagsbrud skrev 2010-03-15 21:40:08 följande:

Det får du absolut fråga....ingen ofin fråga!! Det finns många anledningar..MEN..Nr 1 Ett stort bröllop är dyrt..visst, man kan göra det billigt, men vi kännde väl att vi hellre lägger pengarna på oss själva..(egocentriskt..ja! ;) )Vi har hus,barn..Nr 2 Ingen av oss vill egentligen stå i centrum..vi är för det mindre och intima!Nr 3 Ett stort bröllop tar tid att planera..tar tid att fixa med..den tiden lägger vi hellre på våra barn och vårat hemNr 4 Vi har mycket släkt..vart  dra gränsen?Det här passar oss i tiden helt enkelt..och det är så här vi verkligen vill ha det...Hur resonerade ni????
  • fibobs

Hej, se tråden nedan, med mina och andras idéer.
    Ha det gott, igelkott ;o)
    www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3707175.html

att säga ja skrev 2010-03-29 13:36:18 följande:

är det någon här som gifter sig borgligt som har bra förslag på själva vigselakten. då vi valt en speciellplats och får betala en del för den känns 2 minuter lite futtigt, men vad ska man fylla ut med? välkomsttal känns nästan lite krystat på 4 peronser:) och vittnena vill varken sjunga eller läsa dikt. funderar ändå på någon sång. kanske alla kan sjunga tillsammans, eller så får vi ta det på cd. vad tror ni om att be vigselförättaren läsa någon fin text eller liknande?
  • fibobs

Trögt, väntar på min m2b kläder, näbbkläder och modifiktaiton av min klänning.
    Har även funderat på att byta plats för vigseln.....hmmmmm....vart kan man ha det då??
    Ska träffa VF efter påsk :o)
    Men först ska jag kvasta lite ;o)
    hej

Svar på tråden Vi som gifter oss i största hemlighet!!!