Vart åker ni på bröllopsresa?
För oss blir det en försenad bröllopsresa, då vi ska till västra USA och bila runt i några veckor. Las Vegas, Los Angeles, Grand Canyon, National Parkerna i Utah osv.. Walmart
För oss blir det en försenad bröllopsresa, då vi ska till västra USA och bila runt i några veckor. Las Vegas, Los Angeles, Grand Canyon, National Parkerna i Utah osv.. Walmart
Skulle även vara sugen att ta transatlantic cruise från Barcelone till Galveston Texas. Tar några dagar med resa i södra usa. Men det är bara en dröm, då måste man åka i april, eller oktober om man ska göra tvärtom.
Inte under svensk sommartid, men kanske i September..
Det är fullsmockat och göörvarmt under sommaren.. beror på iofs vad man tycker om och klarar av. September vädret passar oss bäst runt 25-30 grader. Och mindre luftfuktighet.
Jo vi ska vänta med resan... ska dock på en liten KISS weekend i samband med bröllopet. Åker nog 2011, som det ser ut nu, har inte råd i år för att jag pluggar.
Japp vi gifter oss i år.. om lite mer än två månader nu... JAg ska gifta mig, känns helt otroligt, slog mig nu efter att ringarna beställdes att det är på riktigt...Jag är så lycklig...
Mörk Ängel skrev 2010-03-23 11:29:02 följande: