• 20100515

Vart åker ni på bröllopsresa?

Vi sitter och försöker hitta en fantastisk plats att åka till på vår bröllopsresa. Vi är dock lite hopplösa när det kommer till att bestämma oss och jag börjar bli rädd att vi aldrig kommer komma iväg.

Vi behöver tips. Vart åker/åkte ni på er bröllopsresa?

• Svar på tråden Vart åker ni på bröllopsresa?
  • juli2010

Vi bokade precis våran bröllopsresa:) Vi åker till Aruba, Västindien och det känns som att det kommer bli toppen!!

• eldstad

Vi ska snart boka till Egypten. Nilenkryssning och en vecka med sol och utflykter typ

• llotta

Vi kommer åka till Island. Kanske inte det man först tänker på, men när vi kom på det kändes det helt rätt på en gång!

Annars tänker jag gärna typ Sicilicen...

• Torsdag

Här blir det Guadeloupe i västindien.

• miaik

Vi gifter oss i Thailand och är där en månad, men eftersom vi är borta när vi gifter oss så får vi ju åka på bröllopsresa senare... Det blir nog NY, som är näst på listan på våra drömresemål

• AnnikakinnA

Kroatien blir det för våran del.

• 20100515

Tack för alla tips. :) Toppen verkligen.

Drömresmålet just nu är Karibien t ex Aruba, Curacao, Antigua osv...men det blir lätt dyrt då verkar det som. =/

• Cherrygirl

Vi var inne på västindien först.. men det är så jäkla dyrt där ju.. jag ville ju åka till barbados, men så sökte vi på det och kollade runt.. Och det är typ världens dyraste land att vara i tydligen.. och så är det välle mest överallt där i västindien. är ju "amerikanernas" resmål oftast så.
    Och så är det ju dollar där..

Så för vår del så blir det nog Sri Lanka istället

• Rapsbrud

För oss blir det en vecka på Azorerna. Ser verkligen fram emot vår resa!

Svar på tråden Vart åker ni på bröllopsresa?