• 20100515

Vart åker ni på bröllopsresa?

Vi sitter och försöker hitta en fantastisk plats att åka till på vår bröllopsresa. Vi är dock lite hopplösa när det kommer till att bestämma oss och jag börjar bli rädd att vi aldrig kommer komma iväg.

Vi behöver tips. Vart åker/åkte ni på er bröllopsresa?

• Svar på tråden Vart åker ni på bröllopsresa?
  • Josssie

Vi åker till Camps Bay i Kapstaden, Sydafrika. Men vi åker inte förrän i vinter när det är sommar där. Ska vara där i lite över två veckor.

• BrideBecks

Vi åker till Madrid, bilar där ifrån till ett slott där vi ska bo ett par nätter sedan sol & bad på kusten.
    Hade först planer på Cuba eller Sydafrika men pengarna räcker inte till denna gång, och detta känns som ett bra alternativ.

• Ankungarna

Vi åker till Side, Turkiet 4 dagar efter bröllopet. Vi tyckte att det var lagom långt efteråt. Då hinner vi slappna av lite och packa det sista och sen åker vi iväg för att mysa och smälta allt vi upplevt. :) Vi kommer bara vara borta en vecka...

• TheD

Tanken är Aruba och karl vill gärna 3 veckor så vi får väl se. :D

• kenttjej

Vi åker till USA! Blir en liten rundresa till New York, Washington D.C., Los Angeles och San Fransisco i maj månad!

• 20100515

Vi väntar oxå, bl a till den mörka perioden nov -10 till mars -11 då skulle vara skönt att komma till sol och bad. Men främst beror det på att vi fortfarande inte vet vad vi ska heta i efternamn. Panik? Nej nej...hehe

Mörk Ängel skrev 2010-03-23 11:06:10 följande:

Är det ingen som väntar ett tag med bröllopsresa? Vi funderar på att vänta i sisådär 8 månader innan vi åker iväg. Dels för att sprida ut upplevelserna och dels för att jag pluggar och ska vi vara borta 4 veckor som vi tänkt så är det omöjligt att åka mitt i terminen för mig.
  • Superstarfia

Just nu har jag ångest...

vi kommer verkligen ingenstans i vårat bestämmande.. Vi lutar åt Asien och Malay, Thai eller Bali.. Just nu tycker jag dock att min BM är ganska ointresserad, eller jävligt seg på när det gäller att bestämma sig.. han ska fråga kompisar, kollegor osv.. snart kommer ju alla resor vara slut (jag vägrar åka annat än charter)...

Så min fråga är, är flippflopps och sarong min grej?
    www.ellybrittasofia.blogg.se

• Björnisarna

Santorini är målet :)

• thebe

vi till djerba i tunisien kommer vara borta i 1 vecka. kommer åka tillsammans med våran dotter. eftersom ingen av oss hadde kunnat njuta av resan utan henne.

vi valde mellan 2 veckor på ett medelhotel eller 1 vecka på rent och skärt lyxhotell och det blev lyx. känns som detta kommer man bara uppleva en gång. medans 2 veckor i badpalats m.m. kommer vi få uppleva många år framöver.

resan är bokad hos apollo exlusive och kan varmt rekomerdera dem.

• Grodfrun

Vi aker till Krugerparken in Sydafrika for safari sedan vidare till Mauritius for avkoppling. Ar borta i totalt 12 dagar. :)

Svar på tråden Vart åker ni på bröllopsresa?