Inlägg från: 20100515 |Visa alla inlägg
  • 20100515

Vart åker ni på bröllopsresa?

Vi sitter och försöker hitta en fantastisk plats att åka till på vår bröllopsresa. Vi är dock lite hopplösa när det kommer till att bestämma oss och jag börjar bli rädd att vi aldrig kommer komma iväg.

Vi behöver tips. Vart åker/åkte ni på er bröllopsresa?

• Svar på tråden Vart åker ni på bröllopsresa?
  • 20100515

Tack för alla tips. :) Toppen verkligen.

Drömresmålet just nu är Karibien t ex Aruba, Curacao, Antigua osv...men det blir lätt dyrt då verkar det som. =/

• 20100515

Jag vill gärna veta. :)

100703 M och B skrev 2010-03-18 14:48:58 följande:

Tre dagar efter bröllopet åker vi till Malaysia, först 4 nätter i Kuala Lumpur, sedan 13 nätter på ett spa hotel på Borneo (Kota Kinabalu), 3 nätter på ett nature resort och hälsa på orangutangerna (Sandakan) och sista 6 nätterna inne i Sandakan.Vi gifter oss i juli och på Borneo har de sin högsäsong under våran sommar så det passar utmärkt.Säg till om du vill ha tips om resebyrå för det har vi hittat en väldigt bra en som inte tar ut en massa extraavgifter och de kan boka precis så mycket - eller lite - som man önskar.
  • 20100515

Vi väntar oxå, bl a till den mörka perioden nov -10 till mars -11 då skulle vara skönt att komma till sol och bad. Men främst beror det på att vi fortfarande inte vet vad vi ska heta i efternamn. Panik? Nej nej...hehe

Mörk Ängel skrev 2010-03-23 11:06:10 följande:

Är det ingen som väntar ett tag med bröllopsresa? Vi funderar på att vänta i sisådär 8 månader innan vi åker iväg. Dels för att sprida ut upplevelserna och dels för att jag pluggar och ska vi vara borta 4 veckor som vi tänkt så är det omöjligt att åka mitt i terminen för mig.
Svar på tråden Vart åker ni på bröllopsresa?