• 20100515

Vart åker ni på bröllopsresa?

Vi sitter och försöker hitta en fantastisk plats att åka till på vår bröllopsresa. Vi är dock lite hopplösa när det kommer till att bestämma oss och jag börjar bli rädd att vi aldrig kommer komma iväg.

Vi behöver tips. Vart åker/åkte ni på er bröllopsresa?

• Svar på tråden Vart åker ni på bröllopsresa?
  • heffaklump

Vi åker på en liten "avkopplningsresa" till tallin bara för att få komma bort några dagar direkt efter bröllopet, för att så att säga förlänga känslan av bröllopet och att få rå om varann lite.
    Åker båt dit och bor 2-3 nätter på spa-hotell och sen tillbaka. Det blir nog en mysig tripp...lite vin, mat, massage osv...

Den "riktiga" resa blir nog nästa sommar tror jag =)

//Frida

• Irish

Vi åker på tisdagen efter bröllopet till Las Vegas i 11 dagar och därefter till NYC i 8 dagar. Det får bli vår kombination av sol- och stadsresa :)

• Rufsas

Vi åker förmiddagen efter bröllopet. Tycker att det ska bli skönt att åka iväg efter allt slit med att få ihop festen.

• sarafalk
    Rufsas skrev 2010-03-23 12:24:58 följande:
    Vi åker förmiddagen efter bröllopet. Tycker att det ska bli skönt att åka iväg efter allt slit med att få ihop festen.
    Håller med :)

Ska bli helt underbart att åka iväg direkt efter bröllopet. Vi vill inte alls vänta utan tar en romantisk 2 veckors mysresa bara 2 dagar efter bröllopet =)
  • Tedvik

Vi åker till Dubai i 1 vecka utan vår dotter. Vi åker först som familj till BArcelona 1 vecka i juni och sedan åker vi då själva till Dubai i september.

• Rufsas
    sarafalk skrev 2010-03-23 13:01:27 följande:
    Håller med :) Ska bli helt underbart att åka iväg direkt efter bröllopet. Vi vill inte alls vänta utan tar en romantisk 2 veckors mysresa bara 2 dagar efter bröllopet =)
    Dessutom tycker vi att det är mer romantiskt så.
  • heffaklump
    sarafalk skrev 2010-03-23 13:01:27 följande:
    Håller med :) Ska bli helt underbart att åka iväg direkt efter bröllopet. Vi vill inte alls vänta utan tar en romantisk 2 veckors mysresa bara 2 dagar efter bröllopet =)
    Åh,ja e så avis på er som kan sticka i väg direkt efter!!!! Skulle absolut gjort de om de hade funkat med barna, skolan osv....men men vi får se framemot sommaren i stället :P
  • Flodis Hjärtat

Hawaii är drömmålet förtillfälelt men det lär väl ändra sig kan jag tänka. Men tänk va härligt!

• scarborough81

Japp vi gifter oss i år.. om lite mer än två månader nu... JAg ska gifta mig, känns helt otroligt, slog mig nu efter att ringarna beställdes att det är på riktigt...Jag är så lycklig...

Mörk Ängel skrev 2010-03-23 11:29:02 följande:

Just det, så skulle vi ju också kunna göra! Att helt återgå till vardagen direkt efter bröllopet, det vill vi ju inte Ni gifter er i år?
  • Plutten2010

Vi ska åka dit!! Längtar sååå! =) Åker två dagar efter bröllopet.

Flodis Hjärtat skrev 2010-03-23 15:05:43 följande:

Hawaii är drömmålet förtillfälelt men det lär väl ändra sig kan jag tänka. Men tänk va härligt!
Svar på tråden Vart åker ni på bröllopsresa?