Inlägg från: danicalifornia |Visa alla inlägg
  • danicalifornia

Att inte bjuda vissa?

usch ja det där känner jag igen, båda mina föräldrar har nya partners och partnern har i sin tur egna barn, bjuds ett av barnen måste jag bjuda alla, och det vill jag inte. så vi kom fram till att inte bjuda några av bonussyskonen fast dom är vuxna. min mammas nya man kunde förstå men pappas nya dam kunde inte för allt i världen förstå varför inte hennes dotter blev bjuden!!!! Vi tänker oxå skriva namn på inbjudan så hoppas vi att budskapet går fram!!!!

• danicalifornia

det är verkligen jätte tråkigt när man planerar SIN dag och alla ska ha åsikter om vilka i släkten man ska bjuda!! Det är ju vi som gifter oss, och då borde det vara vi som bestämmer vilka som ska komma! Jag ångrar att jag sagt något till släktingar om att vi ska gifta oss, alla ska lägga sig i som om man vore helt omyndigförklarad!!! Jag och min m2b har satt ner foten och är stenhårda!! Passar det inte för min pappas sambo att hennes dotter inte är bjuden, behöver inte hon heller komma!!!! Man kan säga att vår gräns är dragen!!!

Svar på tråden Att inte bjuda vissa?