Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

28 augusti 2010 del två

vad hände med den förra tråden.. vårat provinbjud´ningskort kom igår..
    vilken känsla o se sina namn o att det som stod där i handlade om oss.. ååå jag var helt úppe i det bli o mb inte så kaxig han heller på lör ska vi börja kika på ring.

hur går det för er?

• fryser

ja det var ju du.. vad skönta tt de fixade det.
    om man blir så rörd av bara inbjudningskort hur är man när dte närmar sig med allt dte andra
    åå det är ju snart ni får era ringar. jag tror att dte är bra att vi är lite sena så att jag inte har ringen hemme för tidigt. kan nog lätt bli att den hamnar på fingret på dagarna

cina66 skrev 2010-03-18 09:57:33 följande:
    har oxå fått våra inbjudningskort....var först jättesur,det var ett feltryck,dom fixade till det på kortdesign...tack och lov!!Håller med fryser,ganska mäktigt att se dom.Vi har beställt våra ringar dom är klara den 24/3...längtar...spännande!!
  • fryser

vi skulle ha rosa o champange från början men nu är det rosa i olika nyanser o pärlvitt.. vart ska du kolla på klänningar? mina tärnor har kollat runt som bara den men hittar inget som de är nöjda med bägge 2. nu har de beställt från halens så de ska prova. näbbklänning är lite större bekymmer här då lillan kommer att vara nästa 2 år o de flesta klänningar börjar från 4 år..
    vilka färger lutar det åt?

• fryser

jag har spanat på näbbklänningar på angelinas.se men det är som du säger cina66 vågar man beställa..
    vi har oxå tänkt i början av maj o sätta o.s.a 1 juli.
    sonen är 7 när vi gifter oss men han ska ha likadant som mb har vi tänkt.

• fryser

cina66 .. vi kommer att ha 2 bröllopsfester.bägge på runt ca 80 pers på varje fest. vi var helt säkra att det skulle bli ca 60 här hemma men vi trodde fel. o då har vi bara bjudit de som vi verkligen vill ha me

• fryser

nu har vi börjat o kika på ring o de börjar att tillverkar inbjudningskorten imorgon det rullar på igen

• fryser

lyckan ler.. är såå nyfiken.. hur lyckades ni me dett bröllop på 8 + er.. skulle vi ha gift oss utan närmaste närmaste släkt eller barndomsvänner så hade vi fått äta upp dte resten av våra liv

• fryser

ja vad långt de flesta av er har kommit härligt.

lyckan ler.. aha då förstår jag...bara ni är nöjda så.. dte är inte många som har så små bröllop o dte är kul att det är såå stor variation, o så är det ju ändå lika mycket planering bakom.. tror inte det spelar roll om man är eller .. man har att göra ändå

• fryser

fibobs.. håller tummarna.. har du beställt via nätet eller från butik?

• fryser

tjoho.. nu har vi träffat floristen , är sååå super nöjd..åkte ändå till skene.. men vad gör man inte för att få dte bästa till sin stora dag o allt flyter på.. fick inbjudningskort på ett par som gifter 3 juli så nu kan vi skicka ut våra ååå nu är det inte så långt kvar

• fryser

halloo.
    nu äntligen har inbjudningskorten kommit ut o ringen beställd...uuuuu.. nu är det på allvar.

OmariaO.. jag kan lugna dig med att vi helelr inte köpt nåt sånt

• fryser

mirelle.. skönt att höra att nån annan oxå inte bestämt låtar. vi kan inte bestämma oss för någon låt..tiden börjar att dra ihop sig o de som ska sjunga o spela i kyrkan vill ju veta snart;-(

• fryser

ja men ska man inte ha nån låt i kyrkan po nån låt att gå ut till? det är där vi har fastnat;-(

• fryser

här flyter på det förutom att tärnorna inte hittat nåt att ha på sig..blir knäpp på de snart väntar på ringen..så nyfiken på hur den ser ut live.

Svar på tråden 28 augusti 2010 del två