• Mirelle

28 augusti 2010 del två

Jag tycker vi fortsätter den här tråden : ) Så spännande och roligt att få höra hur det går för er.

• Svar på tråden 28 augusti 2010 del två
  • Yarrow

Hej och hå! Jag hoppar in här i den nya tråden :)
    Har läst lite i den förra men inte skrivit innan.

Vi gifter oss i Varberg den 28/8!

• fryser

vad hände med den förra tråden.. vårat provinbjud´ningskort kom igår..
    vilken känsla o se sina namn o att det som stod där i handlade om oss.. ååå jag var helt úppe i det bli o mb inte så kaxig han heller på lör ska vi börja kika på ring.

hur går det för er?

• cina66

Hakar oxå på...gifter oss i luleå 28/8.
    Hur långt har ni kommit?

• cina66

har oxå fått våra inbjudningskort....var först jättesur,det var ett feltryck,dom fixade till det på kortdesign...tack och lov!!
    Håller med fryser,ganska mäktigt att se dom.Vi har beställt våra ringar dom är klara den 24/3...längtar...spännande!!

• fryser

ja det var ju du.. vad skönta tt de fixade det.
    om man blir så rörd av bara inbjudningskort hur är man när dte närmar sig med allt dte andra
    åå det är ju snart ni får era ringar. jag tror att dte är bra att vi är lite sena så att jag inte har ringen hemme för tidigt. kan nog lätt bli att den hamnar på fingret på dagarna

cina66 skrev 2010-03-18 09:57:33 följande:
    har oxå fått våra inbjudningskort....var först jättesur,det var ett feltryck,dom fixade till det på kortdesign...tack och lov!!Håller med fryser,ganska mäktigt att se dom.Vi har beställt våra ringar dom är klara den 24/3...längtar...spännande!!
  • cina66

Ja det är nog sant,kan bli svårt att låta bli att sätta den på fingret.Imorgon ska vi och kolla på tärnklänningar åt min dotter,och det kommer inte bli lätt!!Har ni bestämt något färgtema??Jag ändrar mig hela tiden,så nu vet jag inte vad jag vill ha.

• fryser

vi skulle ha rosa o champange från början men nu är det rosa i olika nyanser o pärlvitt.. vart ska du kolla på klänningar? mina tärnor har kollat runt som bara den men hittar inget som de är nöjda med bägge 2. nu har de beställt från halens så de ska prova. näbbklänning är lite större bekymmer här då lillan kommer att vara nästa 2 år o de flesta klänningar börjar från 4 år..
    vilka färger lutar det åt?

• cina66

vi hade blått från början sen belv det grönt och pärlvitt,och nu är jag inne på cerise rosa,alla näbbklänningar som är söta är ju rosa.Min lilla tjej kommer vara 3 men hon är jätteliten för sin ålder så det är inte lätt att hitta åt henne heller.
    Stor tjejen är 12 och väldigt bestämd hur det ska se ut.
    Hon är mittemellan barn och vuxen så det antingen för barnligt eller för damigt....svårt!!

• ängeln24

Ska oxå gifta mig den 28/8! I Borås.
    Våra inbjudnaingar är redan skickade och ca 35 pers har redan tackat ja trots att OSA är 1 juni.
    Tema har jag oxå ändrat mig några ggr- från helt vitt till nu vitt och vinrött så får min m2b lite som han vill oxå
    Klänningar kommer vi beställa från www.shopindream.com
    både till mig och till mina två tärnor. Kanske även till mamma så mycket fint för bra pengar!

• cina66

min dotter har oxå hittat en kanonfin klänning på shopindream.Vet inte om jag vågar beställa...tänk om den inte är fin på.Och hur länge tar det innan man får den?Ängeln...har ni redan skickat ut inbjudningarna,är vi sena??Tänkte först i maj,det kanske är försent??

Svar på tråden 28 augusti 2010 del två