28 augusti 2010 del två
Jag tycker vi fortsätter den här tråden : ) Så spännande och roligt att få höra hur det går för er.
Jag tycker vi fortsätter den här tråden : ) Så spännande och roligt att få höra hur det går för er.
Jag har inte heller köpt massor av grejer till dekoration. Vet precis vad jag vill ha men inte beställt det än.
Jag håller på att klura på sånger i kyrkan. Kan inte bestämma mig för vad vi ska gå in till. Vad ska ni ha?
mirelle.. skönt att höra att nån annan oxå inte bestämt låtar. vi kan inte bestämma oss för någon låt..tiden börjar att dra ihop sig o de som ska sjunga o spela i kyrkan vill ju veta snart;-(
ja men ska man inte ha nån låt i kyrkan po nån låt att gå ut till? det är där vi har fastnat;-(
Ett tips är ledmotivet ur Forrest Gump, "Feather Theme". Den är underbar tycker jag och den skulle jag mycket gärna ha som utgångsmarsch!
Jaha hur går det för er? Det börjar ju närma sig med raska steg!
Vi åker iväg under större delen av juli så det känns som att det mesta måste vara löst innan vi åker.
Men jag tror att jag har läget under kontroll.... eller inte.
Börjar bli lite nervös för möhippan oxå. Jag gillar egentligen inte överraskningar så där. Är lite av ett kontrollfreak måste jag erkänna.
här flyter på det förutom att tärnorna inte hittat nåt att ha på sig..blir knäpp på de snart väntar på ringen..så nyfiken på hur den ser ut live.
Här står det still litegrann.. Jag har ingen ork just nu och känner att vi måste fokusera på husbygget lite.. Borde iofs beställa tårta och boka övernattning. Kanske skulle ta tag i det i veckan.
Min blivande ska ha en ny ring han med, samma som jag fast utan stenar. Men det är för att våra förlovningsringar är så extremt enkla så han kommer inte att använda förlovningsringen sen.
Denna tråden kommer stängas inom kort, så om den ska leva vidare får någon starta en ny!